Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej! :)

Startet af xCelina, 9. Oktober 2009, kl. 00:48

Bawa

Citat fra: xCelina Dato  9. Oktober 2009, kl. 14:07
Hun opsøger mig hver gang jeg sætter mig ned! men så kommer hun hen, sidder og ser virkelig sød ud, også når jeg vil nusse hende, så bider hun sig bare fast!! jeg er rigtig ked af det, for min kæreste er parat til at sende hende tilbage!! :(
Men prøver lige det med godbidderne! :) mange tak!!
Tia er præcis ligesådan, men det kræver bare tålmodighed!!
Det er hårdt, men det skal helt sikkert nok hjælpe på et tidspunkt :ja:
Jeg er stadig godt i gang med træningen af Tia.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hmm jeg ved ikke om det er det samme. men min bandit er lidt mærkelig med at blive nusset. man skal helst ta ham op hvis man skal nusse og kæle ham. ellers kan han også finde på at nappe ud efter ens hånd hvis man bare begynder at nusse ham mens han sidder på jorden! Men tror simpelthen det er fordig han vil lege og da han har haft en lidt mærkelig start på sit liv han han bedst adskilde leg og nus ved at man tager ham op når han skal nusses!

Bawa

A_M_T - sådan er tia også :ja: ..

PiaLyng


Malene

Det lyder som om hun bare er en fræk hvalp :) Prøv det med godbidderne og ignorer hende ligeså snart hun bider. Så burde hun på et tidspunkt fatte at det bliver kedeligt for hende at bide og der kommer noget godt ud af at lade være. Men sådan nogle frække størrelser kan godt kræve masser af tålmodighed! :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

xCelina

hun bider også når hun er opppe i hænder! :(
men ja, hun er jo nok bare hvalp.. ;)
havde ikke baby helt fra hvalp, så det er nok noget af et shok jeg har fået med hende den lille..
snakker med min kæreste når han kommer hjem.. :) vil jo helst beholde den lille bandit!!

- men tak for hjælpen alle sammen!! <3

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Julie