Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hejsa!

Startet af Sjasen, 9. Oktober 2009, kl. 15:11

Sjasen

Jeg hedder Sara jeg er 24år og bor med min kæreste i Esbjerg.
Jeg fik kendskab til diie dejlige dyr, i forbindelse med min kæreste da jeg mødte ham for 1 1/2 år siden. Han havde haft Jack & Snusen i 4 år, og jeg faldt for dem med det samme!!! <3

Desværre fik Jack noget knogle betændelse i munden for omkring 1/2 år siden og vi prøvede alt og betalte en formue på vores baby, men der var ikke mere at gøre, så for en lille måned siden, blev han aflivet..... :'( han havde mange smerter, og var slet ikke den samme ilder mere...
Det var bare så hårdt, og vi var begge rigtig kede af det...

Snusen lader til at være ok, men da de to har været sammen altid, tror jeg at han mangler sin ven...Han render mig/os i røven hele tiden, og ja sover i vores seng om natten  :) Jeg håber snart at vi finder en ny ven til ham, så han har lidt mere at lave når vi ikke er hjemme.

Eller ikke så meget om os, jeg er en dyreelsker, har også hest og hvis jeg kunne havde jeg dyr omkring mig hele tiden!!:)

Bawa

velkommen hertil :D
håber du bliver glad for at være her.

Det er så træls når man bliver nødt til at få et elsket kæledyr aflivet :'(
Kondolerer mange gange! ..

Malene

Velkommen til Ferretopia :D Hvor er det sjovt at se endnu en Esbjergenser. Synes ikke der er så mange ilderejere i det sydlige Jylland (eller måske gemmer de sig bare). Jeg er selv født og opvokset i Esbjerg og flyttede først til Sjælland sidste år :)
Håber du kommer til at føle dig hjemme her.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

lille_jill


RockaHulla


Pipvig

Hejsa

Velkommen til forum.

Kondolerer med din lille ilder-basse....

Julie

velkommen :) gør mig ondt med Jack

Soelberg`s SUN ferret


Sjasen

Hej alle sammen!!


mange tusinde tak for jeres hilsner, det er bare dejligt med sådan en velkomst!!:)
Og vi er inden længe de heldige ejere af to nye ildere Balder og Fister, det ser vi frem til:)

Sara & Torben

Bawa

ej tillykke! :dans: hvor godt!!!!

AlisVolatPropiis

Velkommen til og tillykke med de to gamle drenge :D jeg håber de får et godt hjem i deres alderdom hos jer :D