Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hejsa

Startet af Randi, 19. Oktober 2008, kl. 17:43

Randi

Hejsa, ja så fandt jeg også herind. selv om nogle af jer godt ved hvem jeg er, må jeg heller præsenterer os.
Jeg hedder Randi, er 23 år (dec  84) jeg bor i skive sammen med min kæreste chris på 27 år.
til daglig træner jeg travheste og arbejder på plejehjem , min kæreste er uddannet murer.
Lidt om totterne.

Mio : Han (standard) 2 år og 6 mrd. Han er en super dejlig dreng med et fantastisk personlighed,han er morkælle og kan ik få for mange kram og nysser..Han har desværre af og til nogle ``flip`` hvor han nægter at spise og må fodres. og selv om jeg burde være vandt til det er vi nok de mest besøgt ved dyrelægen her i skive.hehe. dog får vi altid gode nyheder der,  han fejler intet.

Phoebe: Hun (angora standard) 3 år og 4 mrd. Phoebe er døv og er en meget bestemt dame der har masser af temp,hun kan hverken klatre eller hoppe men er lyn hurtig og er bestemt ik bange for at tage kampen op med de største hanner. dog er hun også en utrolig kærlig pige der elsker bamser og nysser.

Viktor: Han (mørk standard) 3 år og 2 mrd. Viktor er en meget feminin lille dreng, han er en pyllergøj og hader at få møg på tæerne,han er en utrolig blid lille dreng.  Herhjemme er viktor  klatre mesteren og han nyder ballade (bare det ik er noget han kan bli grisset til af)

Brødrene Faifel og lappe (standard) 6 mrd idag søndag d.19/10-08

Vi skulle egentlig kun ha haft faifel,og havde fulgt ham siden han blev født osv men et par mrd efter vi fik ham hjem ringede hans ``gamle mor`` og fortalte de havde fået hans bror igen da dem der havde købt ham mente de ik kunne styrer ham og at han var såå arig og ville flænse hænder. nå tænkte vi jamen så kom med ham  så ser vi om de stadig kan sammen.Og der var selvfølgelig ingen problemer så lappe blev. hehe.Lappe var noget af en (.....) da vi fik ham men slet ik  så slem så der var blevet sagt. han bider af og til endnu men jeg kan sagtens putte med ham,gi ham kram og nysser på næsen,dog skal man være forberedt på han hurtig kan vende.Faifel er mor kælle som bare pokker,han er sådan en glad dreng der elsker at komme ud at gå og på eventyr,han elsker nysser og mad og det har også sat sine tydlige spor.

Nå det var lige lidt herfra.  :)

lille_jill


Velsh82


Julie


Malene

Hej og velkommen til! :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Majbritt

Velkommen hertil.
Jeg elsker at høre, når I fortæller om jeres fritters personligheder. Det er der mange, som ikke er klar over, at de faktisk har en KÆMPE en.

Randi

Mange tak for velkomsten. :)

Winther Ilderen

Hej søde Randi, dejligt du også kom herind, det var da på tide  :lol: