Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hejsa!!

Startet af Emmadyhr, 19. Oktober 2008, kl. 23:57

Emmadyhr

Hejsa alle..

Ja så vile jeg også lige sige hej.

Jeg hedder Maria dyhr..I kender mig nok bedst som Emmadyhr..
Hvis jeg skal fortælle lidt om mig selv så kan jeg sige at jeg går hjemme og har været hjemmegående i 6 år nu..Jeg har to børn.et tvillingepar på 9 år..Det er to piger.

Jeg har udover det 3 dejlige basser.. Oliver -Fiona- og Felina

Førdst vil jeg vise jer Annes Sif smikke bror Oliver som er 2½ år gammel..Han har lidt den samme historie som hans søster..Han har boet hos mig i 1½ år nu.Oliver er en rigtig hygge trold.Han er godt til nye og børn fordi han er så mild..Oliver er også den af dem som kommer ud når der kommer nye folk der skal se mine "uhyre" for så får jeg med sikkerhed aflivet alle fordommer og idér om ilder..




Oliver mødte sin STORE kærlighed her i sommers hvor vi fik en ny hvalp Fiona..Fiona ansatte Oliver som mor og sutteklud og sådan har hun ligget og suttet på olivers øre i 5 månder..
Fiona er taget for tidligt fra sin mor så hun har haft brug for en ny mor..Og Oliver blev ansat inden for de første 5 minutter efter de så hinanden første gang..
Fiona er en meget lille pige som er 7 månder gammel nu..Hun blev købt som en pastel men er i fuld gang med at prøve at blive silver..så lige nu er hun Pastel/silver..Hun bliver mere og mere ghrå og det er virkelig sjovtr at følge hvorda hende farve ændre sig.





Så har vi det senste skud på stammen..Mine lille Blackself pige Felina på 3 månder..
Felina er fra PFF og er virkelig en rigtig chametrold..Jeg fik lidt en øjneåbner da jeg fik hende pga jeg kune havde haft Fiona fra hvalp og hun var virkelig noget særligt da hun kun har bidt mig hårdt én gang i de 5 månder jeg har haft hende..
Men så fik jeg Felina...
Felina er bare en glad hvap.der skal virkelig meget til at tage hendet altid gode humør..Hun er altid glad og laver dejlig meget balade hele dagen.
Jeg er meget glad for jeg endelig har fået en rigtig slem hvalp for der er virkelig meget chame ved at havde en hvalp.Hun kan virkelig vende enhver alvorlig stemning til totalt latter.
Her er hun mit lille sore lyn




Det var lidt om mig og mine dyr..

(Billederne som er brugt her er taget at MM-Ferret)

Winther Ilderen

Velkommen Maria, dejligt du er her også

Majbritt

Hej og velkommen til.
Det var godt nok nogle gode billeder du har lagt ind  <3
Du skriver, at Fiona er lille - hvor lille er hun?

Jeg har også en pige, Bella, som er pastel, men har fået lidt mere mørkt i pelsen, nu da hun har skiftet til vinterpels.
Endvidere har jeg lige fået Eddie-drengen, som ligner din Felina.

Julie

Velkommen til :D Hvornår kan jeg hente Oliver? ;) For sørensen hvor er han lækker!

Emmadyhr

Citat fra: Majbritt Dato 20. Oktober 2008, kl. 11:57
Hej og velkommen til.
Det var godt nok nogle gode billeder du har lagt ind  <3
Du skriver, at Fiona er lille - hvor lille er hun?

Fiona er en lille pige ja..Men mener du hvor lang hun er eller?? Fiona er den mindste af mine..Felina er en af de største.Oliver er lige en lille smule støre end felina
Fiona er 7 månder gammel..Hun vejer lige omkring 900g . :-$ Hun har fået en kæmpe vinterfrakke på og så en masse hvalpe fedt..Det ser lidt sjovt ud..Men jeg elsker at trutte hendes mave..Hun er blevet mere rolig på det sidste,og nyder bare at blive nusset ..så går vi rundt i huset og kigge så har jeg hende på armen når jeg laver ting..Det er smedder hyggelig..

Og lige for en godt ordens skyld Oliver er IKKE til salg..Han er min dejlige pusser dreng..Ham kan jeg ikke undvære

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret

jeg vil også lige sige velkommen til dig Maria  :ja: