Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

En Stjerne kom til :D

Startet af Stjerne, 28. Oktober 2009, kl. 15:20

Stjerne

Hejsa.

Tænkte at jeg hellere måtte få taget mig sammen til at præsentere mig selv.
Jeg har i nogle uger fulgt godt med herinde, og skjult mig lidt i det mørke*G*

Jeg er en 27årig kvinde der bor i Nordsjælland. Her bor jeg i et dejligt lille hus, sammen med min kæreste og vores skønne dyr.
Jeg har holdt ilder i godt og vel 4år efterhånden, men aldrig været på nogle forums for det, indtil jeg en dag faldt over dette her, og tænkte det skulle da prøves.

Jeg har en skøn lille ilderpige i standard farve, med en masse aftegn som jeg ikke har helt fast i navnene på.
Hun har desværre kræft, og derfor er tiden med hende begrænset. Og at leve uden en ilder kan jeg ikke forestille mig, så er begyndt at kigge mig om efter en avler at købe fra når den tid kommer.
Og så er det jo endnu bedre at være et sted som her.

Glæder mig til at følge med i hvad en sådan profil her kan føre med sig.


-Stjerne

PiaLyng


cibatuchsi

Hej stjerne.
Velkommen herind.
håber du falder godt til herinde.

FerretParadise

Hej Stjerne og velkommen.

Ja det er ikke let når ens elskede ilder får kræft, tro mig, jeg har selv prøvet det flere gange.
Så føler med dig.
Jeg håber at du bliver glad for at være her.
Ann Hillerslev.

Anne

Velkommen til. et lyder utroligt hårdt med din lille pige :( Jeg håber at hun trods alt har et godt stykkr tid tilbage med dig.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

velkommen til. håber du falder til her på siden og får god gavn af den.
Føler med dig, mistede også min første tæve på grund af kræft! det er forfærdeligt at se det dyr man holder af, bare får det værre og værre.
Håber hendes sidste tid blir god, og at du kan finde dig en ny gludklump, når du er klar til det...

lille_jill


Julie

velkommen til. :) jeg er ked af det med din tøs, kræft er noget lort!

Soelberg`s SUN ferret


Black Diamond


tzari

velkommen til håber du får en god tid herinde og finder en ny hvalp til næste sæson. Under parringer og hvalpe ser du planlagde kuld og de hvalpe der er til salg nu her  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa


Katrine

Velkommen.
Gør mig ondt med din tæve.
Ildere: Loppen & Bamse

Stjerne

Tusind tak til jer alle sammen.
Og som flere af jer har skrevet, nej er bestemt ikke sjovt at se ens bamse være syg.
Men heldigvis er der stadig langt flere gode dage end dårlige, så jeg krydser fingre for hun har overskud til at blive her i et godt stykke tid endnu.

Pipvig