Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Emils far

Startet af Emils far, 30. Oktober 2009, kl. 15:06

Emils far

Ja så er jeg her også, og nogen af jer kender mig måske fra før af...jeg har været med nogen år, både på forum i Norge og DK.

Jeg er en "gammel dansk" som har boet i Norge i mange år, men er født på Fredriksberg og har dansk pas. Er godt voksen, men man er vel ikke ældre end man føler sig selv og de venner man omgås sammen med.
Lige nu bor jeg i et skønt hus som jeg lejer ude i skoven, ikke så langt fra Halden, sammen med mine ildere Mono, Cashmere og Emil. Her har vi det godt, og vi får besøg af venner og ildere flere gange om året. Da er det hygge med både god mad, masse snak og ildere løbende rundt i hele huset.

Jeg ved at jeg kommer til at trives her på dette forum også, og jeg håber jeg kan være med på at give råd måske, eller fortelle om egne ildererfaringer...
Jeg er dog meget kritisk til visse ting som sker rundt om, og nogen gange så har jeg vel strukket elastikken vel langt, men lige nu har jeg ikke behov for at prøve det igen... 8)

mvh.
Lars

cibatuchsi

hej lars og velkommen herind

FerretParadise

Hej Lars.

Velkommen her til Ferretopia, jeg håber at du bliver glad for at være her. :)
Ann Hillerslev.

Anne

Velkommen til Lars. Godt at se dig herinde.

AlisVolatPropiis

Hej Lars :D

Velkommen til herinde og dejligt at se dig :D

Emils far

Tak for hyggelige tilbagemeldinger...
Det er lidt svært at være uden forum for længe af gangen... :dans:

Pipvig

Hej Lars

Velkommen på forum.
Håber du kommer til at føle dig godt tilpas herinde. :)

Hilsener

Stine :)

PiaLyng


lille_jill

Hej og velkommen Lars :)

Soelberg`s SUN ferret


Black Diamond

Hej Lars

Dejligt at se dig herinde også. Håber du bliver glad for at være her :dans:


Malene

Velkommen til Ferretopia! :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Masa

Hej og velkommen   :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<