Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Båt båt båt...

Startet af Danja, 9. December 2009, kl. 13:29

Danja

Vores madmor har nu i et stykke tid kigge med på sidelinjen herinde, og har ikke fået taget sig sammen til at fortælle lidt om os der bor hos hende, så nu gør vi det da bare selv.

Da jeg er lidt egocentreret så starter jeg lige med mig selv.

Jeg hedder Daisy og er en læææææææker pige på snart 6 måneder. Madmor købte mig da jeg var omkring 14 uger gammel fra en dame som sleeeet ikke vidste hvordan man skulle behandle små totter som os, madmor siger at hun gav mig hundemad fra brugsen og hun siger også at jeg havde et lille bitte kaninbur som jeg borde i ude på treressen, og jeg fik slet ikke engang lov til at komme ud og lege og båtte rundt som jeg ellers gerne ville  :'(
Min madmor siger at der er stamtavle på mig, men hun fik den ikke med fra damen der havde mig, og kan ikke huske hvad min opdrætter hed, så hvis der er nogen der kan genkende mig (jeg er jo altså meget læææææker) så kunne det da være sjovt at finde frem til min opdrætter igen.

Nå men efter at jeg er kommet herhjem til madmor at bo er jeg virkelig begyndt at nyde livet, jeg elsker at lege med Lilli som er min storesøster men det bedste jeg nu ved er at drille Sitta som er sådan et stort dyr der siger vov. Sitta og jeg er blevet aller bedste venner, og når hun ligger i sin kurv og sover er det altså dejligt at kravle op og putte mig ind til hende.

Nå det var vist nok om mig, Lilli siger også at jeg skal fortælle om hende.

Lilli er madmors første ilder, og hun flyttede ind i vores lille hjem for ca 6 måneder siden, og hvor gammel hun er vil hun ikke fortælle, s så jeg er sikker på at hun er rigtig gammel, hun kan ihvertfald blive sur som en gammel kone (madmor siger at hun tror at hun er omkring 4 år, men det er altså også rigtigt gaaaaamel  :fnis:)
Lilli havde det desværre heller ikke særligt godt ved hendes gamle ejer  :(
Hun har fortalt at hendes gamle bur var rigtigt lille, så lille at hun ikke engang kunne stå op på hendes bagben! madmor siger (hun snakker altså meget) at Lilli's gamle familie ikke vidste så meget om ildere og havde ladet Lilli være i løbetid i over et år (hvad er det der løbetid forresten for noget?) inden de fik hende parret.
madmor troede selvfølgelig at Lilli havde babyer i maven da hun købte hende, men selvom at hun ikke havde forstand på ilderfødsler og babyer, købte hun alligevel Lilli da hun vidste at hun kunne få en masse gode råd på de forskellige forumer (ved  ikke helt hva det der forum er, men mor snakker meget om det)
Efter at have ventet på at Lilli skulle føde i laaaang tid måtte madmor med lidt lettelse indse at Lilli havde være falsk drægtig, og så var det at hun fik den gode idé at købe mig  :D

Sitta siger at hun altså også vil beskrives herinde.

Sitta er som sagt sådan et stort dyr som siger vov og er sjov at drille (det er altså bare helt vildt sjovt at båtte rundt efter hende, nappe hende i poterne og kravle rundt på hende  :fnis: )
Sitta har boet hos madmor i 3 år og er 6 år gammel. Sitta har heller ikke haft et godt liv (tror altså at madmor har en forkærlighed for os der ikke har haft det så godt) Madmor siger at Sitta har haft nogle familier der ikke kunne se hvor dejlig et vov-dyr hun var, så de slog hende og alt muligt.
Jeg er altså glad for at Sitta bor her, og Sitta siger også at hun eeeeelsker at bo ved madmor.
He he det er forresten også sjovt at kravle rundt på madmor og give hende møsser mens Sitta kigger, så bliver hun nemlig så fjollet og laver en masse underlige ting for at få madmor til at kigge på hende istedet for mig  :lol:

Madmor, ja hvad kan jeg fortælle om hende.... Hun er heeeeelt vildt gammel, hele 26 år er hun! men shhhhh i må altså ikke sige at jeg har sagt hvor gammel hun er  :fnis:
Hun er et underholdene 2 benet væsen som synes at det er sjovt at kravle rundt nede på gulvet sammen med Sitta og os totter og sige en masse underlige lyde.

Når hun ikke kravler rundt på gulvet, så sidder hun gerne herved computeren på det der forum noget og siger at hun prøver at lære en masse om os ildere.

Når hun tager hjemmefra om morgenen, så siger hun at hun skal på noget kursus noget, hvor hun skal lære at blive glad igen, det synes jeg dog er noget pjat, hun skal da bare blive herhjemme og grine af os når vi båtter rundt og laver skægge ting  :lol:

Nå det var lidt om os herhjemme.

Båt båt og et enkelt vov fra Daisy, Lilli og Sitta

Black Diamond

Hihi hvor hyggeligt at læse om jer  :fnis: Velkommen herind, vi håber i får det godt her..

Mvh Madmor og hendes 8 totter  :love:

Julbert

Ork for søren, det var en fin præsentation :)
Men velkommen til i hvert fald...

BÅT BÅT fra Freja og Mille - og et HEJ fra hende den 2benet :)

AlisVolatPropiis

Hej I fire :D

Velkommen til -i lyder som en herlig flok, både jer med haler og hende uden :D Vi glæder os til at se mere til jer :D

Bawa

Heeej og velkommen til :D
Sikke en dejlig lang præsentation! :love:

Sølvsten

Velkommen og sikke dog en dejlig historie, hvis man altså lige ser bort fra jeres liv inden jeres nye madmor fik jer.

Danja

Hov, glemte da helt at smide nogle billeder ind af os  :-$

Madmor siger at jeg (Daisy) nogen gange har nogle mærkelige måder at sove på, men jeg ved altså ikke hvad hun snakker om


her er jeg så lige vågnet


Er lige ved at undersøge en mærkelig tingest som madmor havde lavet sammen med Lilli


Lilli har altså nogle mærkelige steder at gemme sig


Lilli og madmor


Lilli ville også selv undersøge den der mærkelige ting


Lilli's gamle bur


Og til sidst lige et af mig og Sitta som hygger i kurven



Bawa

#7
Sikke nogle dejlige billeder! Især det sidste er jeg vild med :D

Og det er godt nok et sørgeligt bur det der :(

Black Diamond

Dejligt med nogle billeder også  :dans: Hvor er daisy bare en smuk og nuttet pige  :love:

Shamua

de ser ud til at hygge sig gevaldigt dine dyr :)... dejlige billeder

Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Julbert

Rigtig gode billeder synes jeg! :)

Raiden


Julie