Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

navne :)

Startet af Stubba, 14. December 2009, kl. 18:32

Stubba

Altså, nu ved jeg ikke med jer. men jeg er rigtig dårlig til at huske navne og læser ikke ALLE indlæg, så derfor ved jeg ikke altid hvad I forskellige hedder. Derfor dette indlæg.

Planen er, at man skriver sit rigtig navn og hvilke dyr man har. Og hvis man har andet at sige, nå man også det. men husk. En kort(!) præsentation!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Stubba

lad mig starte:


Jeg hedder Christina, bor med min kæreste Claus. Vi har 2 dyr; Mailo og Rofus. :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

FerretParadise

Hej Hej.

Jeg hedder Ann.
Jeg bor i København, og har opdætter FerretParadise, deraf mit brugernavn.
Jeg bor sammen med 5 ildere, og de hedder:

Jezebel, Juana, Cyrill, Luna og Zefyr.
Ann Hillerslev.

Stef89

Jeg hedder Stefanie, bor sammen med min kæreste Ango.. Vi har 7 dyr.. Chili, Coda, Cookie, Caramel, Cuba, Kenai og Kovu <3

Katrine

Jeg hedder Katrine bor i Eberrup lidt uden for Assens og jeg har 3 ilder. Bamse, Loppen & Maiya
Ildere: Loppen & Bamse

Black Diamond

Mit fulde navn er Maria Jedig Elken Dyhr. Jeg har startet en lille opdræt der hedder Black Diamond Ferret, og derfor hedder jeg Black Diamond her.
Jeg har kæledyrne Tutankhamon på næsten 8 månder, Felina 1 år, Fiona Krystal på næsten 2 år og Tjalfe på 1 år. Så har jeg avls dyrne Kida også på 8 månder, og William på 8 månder, Og Emma og Klara der er søstre og er også omkring de 8 månder efterhånden.

Peewit

Davs.  :D

Jeg hedder Maja.
Jeg bor i Nørresundby ved Aalborg sammen med min kæreste Dennis. Vi har 2 ildere, Dobby og (Miss) Dora.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Black Diamond

Citat fra: FerretParadise Dato 14. December 2009, kl. 18:34
Hej Hej.

Jeg hedder Ann.
Jeg bor i København, og har opdætter FerretParadise, deraf mit brugernavn.
Jeg bor sammen med 5 ildere, og de hedder:

Jezebel, Juana, Cyrill, Luna og Zefyr.

Dumt spørgsmål måske. Men har du ikke en mere?? Romio ?? :fnis:

FerretParadise

Citat fra: Black Diamond Dato 14. December 2009, kl. 18:43
Citat fra: FerretParadise Dato 14. December 2009, kl. 18:34
Hej Hej.

Jeg hedder Ann.
Jeg bor i København, og har opdætter FerretParadise, deraf mit brugernavn.
Jeg bor sammen med 5 ildere, og de hedder:

Jezebel, Juana, Cyrill, Luna og Zefyr.

Dumt spørgsmål måske. Men har du ikke en mere?? Romio ?? :fnis:
Romeo er flyttet hjem til min gode veninde Christina. Hende der har ilderne Echo og Venus.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Jag heter Sara, bor i sverige och har uppfödningen Starshine Ferrets, därav mit användarnamn ;)
Mina illrar:
Buffy, Rickie, Ludde, Dweia, Daisy, Adria, Àmor, Avanti, Lava, Cherry & Aylen

Julie Stuhr

Jeg hedder Julie og bor i Nykøbing F. med min kæreste og vores to ildere: Sabby og Chester.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

jeg hedder Anna, bor på fyn (oure) sammen med min kæreste og vores 3 totter, Bandit, coda og loui og vores 4 mdr. gamle shcæfer!

Amazing Ferret

Jeg hedder Erika og har opdrættet Amazing Ferret

Jeg bor sammen med 11 dejlige ildere:

Izzy
Sammy
Peanut
Milos
Lina
Zaccai
Kalle
Bindi
Mathilde
Cotton
Velcro

Danja

Halløjsa :)

Hedder Karina og har tøserne Lilli og Daisy :)

Anne

Jeg hedder Anne, er 23 og bor i Thisted. Jeg havde en avlstæve, der døde i en ulykke, så  derfor en opdrætterside, men ikke et opdræt. Min hjemmeside er ikke opdateret siden ulykken, men jeg er skrevet op til en avlstæve næste år, så jeg forhåbentligt kan komme i gang igen.

Jeg bor sammen med Hessel, min kæreste og ilderne Lille My (Rikmas Bibi) og Joa (playfull ferrets Joanna).