Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

navne :)

Startet af Stubba, 14. December 2009, kl. 18:32

Namilla

Jeg hedder Nadja, bor i Svenstrup uden for Aalborg med kæresten, 2 hunde og en kat...
Vi har pt. ikke ildere, da jeg arbejder 48-50 timer om ugen... "mine" 3 dejlige drenge (Felix, Frynse og Dango) har fået et godt nyt hjem hos Daniel og Danielle (muligvisengnu) herindefra...

Raiden

Jeg hedder Så René. Bor i Nakskov ned på lolland. Bruger tid på film og tv hos HLTV eller, Hele Lollands TV, som jeg arbejder for, og så er der Nakskov Productions som jeg har oprette. Ellers går jeg i Nakskov Garden og spiller stortromme, og så er jeg ved at melde mig ind i Brandmandsorkestret der også ligger her i byen... :)

Jeg har Santos.. Min lille dreng på 2½ år. Fik ham her, da der var juletræf hos Pipvig i Næstved. Vi kan godt li' og vise os selv frem for alle damerne.  ;)

jean08

Heej.

Mit navn er Jeanett, jeg er 19 år og jeg kommer fra Randers.
Jeg bor sammen med min pastel dreng på omkring 8 mdr der hedder Basse og mine 10 tam-rotter.

Boy5492

jeg hedder Per bor i vissenbjerg (fyn) bor sammen med 2 ildere fra imorgen (sheila og izzy)

katja

hej

jeg hedder katja strøh, mig og min mand har 3 ildere snart 4, freja,frida,mulle.schasmin

er 34 og bor ved ringsted
ejer af 7 dejlige trolde,

SilverDragon

Hej

Jeg hedder Louise Britt Pedersen, og er 21 år gammel. Jeg bor i Farre, lige uden for Give, sammen med min Kæreste Anders.
Vi ahr vores hund Ifur, vores fisk og selvfølgelig mine to ilder dreng: Sato og Alonso

CarinaNielsen

hej..

jeg hedder Carina deraf navnet (carinanielsen). (:.
jeg bor i herning med min kæreste.
vi har 1 dejlig lille dreng fra evergreen ildere. og så d. 16 jan. får vi to mere. fra amazing ferret.

Rattatullie :dans:


(og snart)

Jerry :dans:
Montana :dans:
Basserne fra Herning. :)

lille_jill

Jeg hedder Jill og bor i Hvidovre med Chucky.

Sølvsten

Jeg hedder Christel bor i Ballerup med mine 2 børn, en kæreste, 2 marsvin 1 hamster og så mine 3 totter <3 <3 <3

KariN

#39
Jeg hedder Karina, jeg bor i Albertslund med mine 3 ildere (muligvis snart Rødovre med min kæreste Jack)

Julian Carax from Angelcastle (2 ½ år, mørk vildtfarvet/sort)

Cassiopeia Luna of FerretParadise (Bliver 2 år til april, mørk vildtfarvet/sort) <-- Der er lidt delte meninger om hvad farve Julian og Cassie er

Naanok Malik Milac (Bliver 2 år til Marts, Albino dreng fra Internatet i Rødovre)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Offtopic: Karina de er vildtfarvede. ;)
Ann Hillerslev.

KariN

Ann: Det mener jeg joogså at de begge to er, men alle folk har en forskellig mening om det :D

Sorry for OT :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato  4. Januar 2010, kl. 15:13
Ann: Det mener jeg joogså at de begge to er, men alle folk har en forskellig mening om det :D

Sorry for OT :)
Endnu mere offtopic: Skrig hyl.... ( :fnis: ) Jeg vil som Cassies opdrætter nedlægge veto. Hun er født vildtfarvet, og vil være vildtfarvet til den dag hun dør. Om 55 år.
Ann Hillerslev.

KariN

Ann: Det mener jeg også, men nu er hun i sort klasse på DIU og på VIF blev hun flyttet af dommerne, men ja jeg holder også helt fast på at hun er vildtfarvet :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

Jeg hedder så Gitte er gift med Skipper og bor i Albertslund, vi har 7 ballademagere og 4 Katte

Ilderne:

Frits    - standard  2 1/2 år
Freja   - pastel  1 1/2 år
Quark - vildtfarvet ca. 3 år
Chanell - standard  2 1/2 år
Duvel   - black self  8 måneder
Plato    - standard ca 7 måneder
Filine    - andre farver ????????

Katte:

Mylle            12 år
Fnugger         9 år
Pjuske           7 år
Tilde              6 år

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet