Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

ny og uviden

Startet af antipop, 20. December 2009, kl. 16:10

antipop

Hej med jer her inde.

jeg kender en bruger her inde og hun har vækket en interesse i at få et par ildere engang når mine børn er større, har jo ladet mig fortælle at sådan et par stratenrøvere, er lidt af en håndfuld og kræver lidt extra overskud  :D
så nu vil jeg gerne lære lidt mere om hvad de så er for nogle - så håber det er ok at jeg er her - unden at have ildere.

om mig kan jeg sige at jeg er en kvinde på 28, har 2 børn en pige på 5½ og en dreng på 1½, der udover består familien af 2 marsvin bulder og minnie.

Anne

Velkommen til :) Selvfølgelig må du være her, ildere eller ej. Det er kun dejligt du sætter dig ind i tingene

cibatuchsi

hej og velkommer herhid anti ;)

Pipvig

hejsa...

velkoommen til forum

holmer

Hej og velkommen. Håber du bliver klogere på vores små totter. Daisy har sikkert fortalt en masse.  ;)

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Bawa


Julie


Malene

Velkommen til Ferretopia :D Alle ilderinteresserede er velkomne her, uanset om man selv ejer nogle ;)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond


ilderhjemmet

hej og velkommen hertil, ildere eller ej, håber du må få en masse viden og masser af skønne timer herinde.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

antipop

takker for den varme velkomst
Citat fra: holmer Dato 20. December 2009, kl. 16:29
Hej og velkommen. Håber du bliver klogere på vores små totter. Daisy har sikkert fortalt en masse.  ;)
hihi hvor ved du fra det lige er hende -smiler- men ja hun har fortalt noget og jeg er blevet så klog at jeg ved at mine børn skal kræve lidt mindre pasning inden jeg får et par ildere  :)

Rikke


lille_jill