Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Præsentation af Annette

Startet af Annette, 27. December 2009, kl. 17:05

Annette

Hej til alle.
Jeg hedder Annette Jensen og bor i Hillerød sammen med min mand, Per 2 katte, en undulat og 17 pragtfulde ildere. Vi har 8 neutraliserede dyr, som er rene kæledyr. Resten af vore dyr er avlspar. Dem har vi så 4 af. De er alle meget kælne og legesyge.
Det har måske, taget lidt overhånd fra vi startede i august 2002 med 1 lille hvalp.....
Men da min mand blev alvorligt syg og efterfølgende kom på førtidspension, fik han også "blod på tanden" og en masse tid til alle dyrene.

PiaLyng

Hej og Velkommen til :D
vil glæde mig til at se billeder af jeres dyr :D

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Bawa

Velkommen til :D ..
Jeg vil også gerne se billeder :dans:

lille_jill


Amazing Ferret

Hejsa og velkommen til

Var det jer der fik Freja af mig sidste år og som måtte aflives pga en knude i maven?

Sølvsten


Batman2007

Hej.. :) Velkommen til..

Kender det der med at det kan tage overhånd. :) Har selv været oppe på en 19-20 stykker. :)
Men dejlige dyr, det er de sku. :)
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

Batman2007

Citat fra: Batman03 Dato 27. December 2009, kl. 17:54
Hej.. :) Velkommen til..

Kender det der med at det kan tage overhånd. :) Har selv været oppe på en 19-20 stykker. :)
Men dejlige dyr, det er de sku. :)
Vil også rigtigt gerne se billeder. :)
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

Julie


Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

tzari

Velkommen til:)  glæder mig til at høre mere om dit opdræt. Hvad stamnavn sælger du hvalpene som og hvormange kuld laver du om året?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

cibatuchsi

velkommen til.
vi kommer fra fr.værk(så ikk så langt fra jer)