Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hejsa ny her med min første ilder. Benjamin en laban på 12 uger.

Startet af Dirty25, 29. Januar 2010, kl. 09:49

KittAnderson

Hejsa. :)

En dyrehandel i Hjørring.
Så vidt jeg ved er det kun Hjørring Dyreland der sælger ilder. Hvis jeg var dig ville jeg gå ned og få min e 1395,- tilbage, for de er godtnok brugt på en ikke sund ilder. Jeg har arbejdet der i 1 år, men blev fyret fordi de ikke kune klare at jeg brokkede mig over ilderne. Jeg fik en lille bitte tøs dernede fra af min chef, som kom ned til mette evergreen. den var PROPPET med kræft. Den blev aflivet kort efter, og desværre kommer de alle fra den samme grossist. Og så en anden ting. Ilderne får de hjem fra de er 5-6 uger af. Og de ligger alle sammen og sutter i hinanden ører og sådan noget. OG OG OG. Så ville jeg ikke være så sikker på at det er en dreng, fordi de kan ikke finde ud af at se forskel. Og 12 uger.. Det skal du ikke satse dine penge på.

Men Hej og Velkommen :D hehe. Det kun være vi ses en dag :) Min svigerforældre bor på bredgade i brønderslev. :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Sølvsten


Julie


tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner