Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

En lurer går til bekendelse...

Startet af mette11, 12. Februar 2010, kl. 18:56

mette11

Nu har jeg luret herinde siden forummet blev oprettet, men jeg har aldrig oprettet mig som bruger før nu...dette sker eftersom det forum jeg normalt bruger er tæt på at være dødt og dermed ret kedeligt at færdes på...så nu er jeg altså at finde her...

Jeg hedder Mette, bor i Taastrup med mine fire møgkræ. Jeg fik min første ilder i 1997 og har haft ildere siden. Pt. har jeg 4 styks. Alle nogle meget dejlige kræ med hver deres fantastiske personlighed.  :)
Da min eksterne harddisk med alle billederne har lidt problemer, kan jeg ikke lægge andre billeder ind, end dem jeg har på et kort lige nu. Billederne er fra en dag for nyligt, hvor de var ude og lege i sneen i deres udeanlæg. Desværre er det ikke de bedste billeder af mine dyr, men jeg har ikke adgang til bedre lige nu... :(

Marius fra 2004, pastelherre på speed som afgjort ikke er kedelig...


Albert fra 2006, standard dreng som er ret grå i det med store fødder og stort hoved. Faktisk en ret stor dreng... :-$


Sigi fra 2008, lille fiks standard pige fra Guteilleren på Gotland.


Mallow fra 2009. Stor sort pige fra Barky. Total nussegalt kæledyr 






Sølvsten

#1
Velkommen hertil også!!!

Og sikke dejlige dyr du har

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Peewit

velkommen til.
sikke nogle vidunderlige dyr. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

mette11

Mange tak... :)

Ja jeg synes også selv at de er dejlige og vidunderlige... ;)

Idamusen


Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

mette11

Mange tak...

Så lige at jeg har skrevet forkert...Sigi er fra 2007, ikke 2008!! Har desværre selv nået en alder hvor jeg fortrænger min sande alder er forsøger vist lige at gøre det sammen på Sigis vegne!!! Ups ups... :S

PiaLyng

Hej og Velkommen :D!
Sikke nogen smukke dyr :-$

Bawa

Velkommen til :D
Sikke nogle dejlige dyrebørn du har!!
Jeg kan især godt lide Albert :-$

Julbert

Velkommen til :)
Pyt med billederne måske ikke er de bedste, vi kan godt li' billeder alligevel - men synes nu altså de er fine nok ;)

Julie

Hej og velkommen til. Skønne dyr du har, er specielt vild med Mallow som jeg var så heldig at hilse på på DIU :)

KariN

Så kom du også herind Mette :D
Sikke nogle fine billeder af ballademagerne

Velkommen til, rart at du er i blandt os igen ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Velkommen til Mette. Hvor er det nogle skønne pelsbørn du har <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Ihhhh!!!! Finallyyyy!! Stort velkommen til SødeMette.... :D

Du har sådan nogen dejlige dyr, deres personligheder er næsten større end deres ego'er... ;) Det er en bedrift for ildere.
(og en lille særlig HEJ til Mallow den gavtyv... :P)
Bla bla bla.... Hilsen Julia