Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

En lurer går til bekendelse...

Startet af mette11, 12. Februar 2010, kl. 18:56

mette11

Ja ja...bedre sent end aldrig jo...jeg er ikke altid så hurtig... ;) Mange tak for de pæne ord om mig og mine kræ...

Det er efter min egen mening fire meget dejlige, smukke, vidunderlige, sjove, kreative, interessante, fantastisk ildere jeg holder mig... ;) ;)

AlisVolatPropiis

Ihh velkommen Mette herinde også :D dejligt du er her.... :D og din flok er jo som altid herlig :D

Brormand og kæreste siger også velkommen :D

mette11

Tak Trine...

Din nye veninde Sigi spørger ret fornærmet hvorfor kæresten ikke var med herover i weekenden?? Hun er vist ret sur over at han tilsyneladende har været på druk med Hr. Marius i stedet for at date hende!!  :P

AlisVolatPropiis

Altså Spero er jo ung og nogle gange så vil han bare hellere være sammen med gutterne jo...men han vil gerne på en date i nærmeste fremtid...og have sin ven med... :P

FerretParadise

Hej Mette.

Hvor er det dejligt at se dig herinde.
Velkommen velkommen. :)
Ann Hillerslev.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mette11

Mange tak... :) Ja jeg tænkte at det vist er her det sker nu, så måtte jeg jo være med her også... ;)

CitatAltså Spero er jo ung og nogle gange så vil han bare hellere være sammen med gutterne jo...men han vil gerne på en date i nærmeste fremtid...og have sin ven med...
Sigi og Mallow vil meget gerne snart på en date  <3...Marius siger at han er klar til at tæske dem alle sammen!! De skal IKKE være i hans hjem!! :@ Albert vil godt reservere pladsen under sofaen, så han kan gemme sig for alt det farlige!! :-$ :-$

Lena og Peter


mette11