Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Cai og Lilli.....

Startet af susser, 13. Marts 2010, kl. 18:00

susser

Hejsa alle her på Ferretopia! :D...Jeg hedder Susanne og er den heldige, lykkelige ejer af to pragtfulde standard ildere.. Jeg er osse den heldige lykkelige mor til tre skønne unger, som heldigvis elsker vores to "basser" ligeså højt som undertegnede! :love:.... Vores store dejlige ilderdreng Cai på lidt over et år, købte ham sidste år i påsken hos vores lokale dyrehandler. Total kærlighed fra første øjekast, det skulle bare være ham og der har aldirg været et eneste bid fra hans side, kun kys kys kys og atter masser af kys.... Total menneskeilder som vores "egen" veterinærsygeplejerske, Dolly, kalder ham.. :) En dag her sidst i Januar måned sad min ældste datter, Emilie og jeg for sjov og kiggede lidt på "Ferretopias markedsplads" og vupti, 5 timer senere sad vi sgu og beundrede vores nyeste familiemedlem, Lilli, rende rundt og finde sig til rette i sit nye hjem.. ha ha det var godt nok en hurtig handel og vi har elsket hende lige siden. hun er en pragtfuld tøs lidt mere krudtet end Cai, men hun er faldet godt til, blevet mere rolig og vil gerne nusse og kæle.. Tror Cai (og vi :love:) har haft rigtig god indflydelse på hende så hun er blevet lidt mere menneskeilder og har fundet ud af at det slet ikke er så ringe endda, at blive nusset og taget op. behøver jeg at skrive at vi ÆÆLSKER dem himmelhøjt? ;) :love:... Mange "nyhilsner" her fra "vi 6"
CEBC<3<3<3<3

Anne

Velkommen til :D dejligt med flere brugere fra det nordjyske!

cmkh

velkommen til skal det lyder here fra

FerretParadise

Hejsa og velkommen hertil. :)
Ann Hillerslev.

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

PiaLyng


Julbert

Velkommen til Ferretopia - dejligt at se flere Aalborg :)

lille_jill


Julie


Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Soelberg`s SUN ferret


Peewit

Velkommen til.. Dejlig ikke at være den eneste fra Nørresundby ;)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Thomas klausen


Sølvsten