Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hi folks :3

Startet af CAMiCANCER, 24. April 2010, kl. 16:07

CAMiCANCER

Well, jeg er så ny herinde som du nok kan regne ud :D
-Men jeg hedder Camilla, og jeg leder efter en ilder/fritte.
Jeg synes de er så søde og jeg drømmer om og få en selv. Jeg har sat mig ind i hvad det kræver og have den mht. pasning, mad, vækst og sådan.
Nu har jeg ikke liiige kassen, så håber at kunne finde den rette fritte til en lavpris, selvom det nok er lidt umuligt :D.
-Men jeg ville høre om der var nogle der havde 'hvalpe' eller kender nogen som avler dem på fyn? :D

hugs'kisses :D  <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Vivian i odense er avler (phoenix-ferret).
du kan jo prøve at kigge på hendes hjemme side og evt snakke med hende!

Hun hedder Tzari herinde og hendes hjemmeside står vidst også under avlere!

Anne

Jeg kan godt forstå du gerne vil finde en ilder til en billig penge, men har du tænkt på dyrlægeregninger osv? har du råd til det? Jeg spørger ikke for at være efter dig, men jeg tænker bare at en kommentar om at man ikke har kassen kan skræmme mange væk, da alle der sælger ildere jo ønsker at de aldrig skal mangle noget, og at de kan komme afsted hvis de bliver syge, samt at der er råd til at snitte dem, da mange avre har krav om neutralisering.

Og husk at engang imellem får man hvad man betaler for :)

Velkommen til.


FerretParadise

Hej og velkommen her til Ferretopia, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her.

Ann Hillerslev.

Shamua


Vh. Marianne

Amazing Ferret

Velkommen til

Jeg vil lige tilføje at hvis du køber fra en avler herinde fra, så får du den ikke til *lavpris* Folk har en standard pris de tager for deres hvalpe

Men ellers så kig under avlerkataloget  :)

Bawa


lille_jill


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cmkh

Velkommen til Ferretopia...
Håber du finder hvad du søger..

Sølvsten