Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hej Allle

Startet af Tjalfe, 1. Maj 2010, kl. 02:39

Tjalfe

Hej Alle

Ville lige give en præsentation af hvem jeg er :)
Jeg er gammel bruger af både ilderforum.dk og ilderkliken.dk og havde ildere indtil for 3 år siden. Siden da har jeg ikke haft mulighed for det - desværre da jeg savner de små dyr gevaldigt!!!!

Jeg har tilgengæld min elskede lille hanhund Tjalfe, som jeg har haft siden sommeren 2007. Han har det sidst 3/4år øvet sig på at have kæledyr (rotter) så vi snart kan få en eller to dejlige ilderdrenge. Ved ikk om han glæder sig, da han aldrig har mødt en ilder, men hans elsker rotterne og mine forældres missekat, så ildere vil han sikkert synes er et hit (de kan jo bedre være legekammerater end rotterne)

Om mig...ja så er jeg 24år gammel, født og opvokset i allerød-farum området og de sidste 2 år har jeg boet i og ved Århus. Pr.1.jan 2010 flyttede jeg tilbage til Farum og er super glad for at være tilbage på øen, selvom vennerne i Århus savnes meget! Jeg er uddannet frisør i nov.2006 og så siden da boet og arbejdet forskellige steder.
I øjeblikket læser jeg biologi på C-niveau og håber på at finde en læreplads, som dyrepasserelev så jeg kan komme videre med den uddannelse. Samtidig er jeg ved at starte et lille enmandsfirma op som mobilfrisør.

Om ilderne: Som sagt har jeg desværre ingen nu, men ønsker mig brændende nogle lækre drenge-basser :) :P
Jeg kan tilgengæld lige skrive navnene på mine gamle ildere, så kan det være nogle af jer kende dem :) Mine 2 første var Bastian (standart) og Bella (standart). Så fik jeg Odin (silver/hvid med blå øjne)fra Stevns. Senere Ilderfryds Afroditte(hvid med sorte spots på ryggen og sorte øjne). Aja Dobbo (blaze og var døv) og sidst min ikke mindst en lækker internat ilder som jeg kaldte Anubis(lækker mørk stadart). Det var en dejlig flok og håber de alle har det godt enten her på jorden eller i himlen ! Hvis nogle af jer kender eller ejer dem, vil jeg mægtig gerne hører hvordan de har det :)
Det var alt fra mig.
Knus Sofie

lille_jill


FerretParadise

Hej Sofie.

Hvor er der hyggeligt at høre fra dig igen, det er jo efterhånden lang tid siden sidst.
Jeg håber du bliver glad for at være her inde, og jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at få ildere igen.
Hvor skal du have dem fra?
Ann Hillerslev.

Tjalfe

Citat fra: FerretParadise Dato  1. Maj 2010, kl. 08:20
Hej Sofie.

Hvor er der hyggeligt at høre fra dig igen, det er jo efterhånden lang tid siden sidst.
Jeg håber du bliver glad for at være her inde, og jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at få ildere igen.
Hvor skal du have dem fra?

Hej Ann

Ja det er alt for lang tid siden...men jeg er helt sikker på at jeg bliver glad for at være herinde, selvom det er langt sværere at vente med at anskaffe sig nogle søde dyr, når man kigger billeder og salgstråde herinde :o
Jeg regner med at jeg vil købe nogle voksne ildere, synes ikke jeg er helt klar på de helt små teenageildere og håber på at finde en der er ok med hund....Så hvis du kender nogen der skal omplaceres så sig endelig til  :dans:

FerretParadise

Jeg skal nok sige til. ;)
Og så må du lige sige til, hvis du får gang i din mobile frisør ting. ;)
Ann Hillerslev.

Julie

Hej og velkommen til (eller tilbage egentlig) :P

Bawa


Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Tjalfe

Tusind tak for alle de velkomst hilsner :)

Og til Ann, så er jeg så småt gået igang og officielt fra idag - 1.maj....
Det eneste jeg mangler at finde ud af er at lave regnskab, ellers har jeg jo klippet hist og her siden jeg gik i lære i sin tid  :D
Så du og andre siger bare til hvis i trænger....

KariN

Hej og velkommen til :D

Håber du finder dig en dejlig dreng eller to der kan med vovsen :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Velkommen til Ferretopia :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Sølvsten

Jeg vil gerne klippes. Nej det er en joke.

Hjertelig velkommen!

Tjalfe

Citat fra: Sølvsten Dato  1. Maj 2010, kl. 13:33
Jeg vil gerne klippes. Nej det er en joke.

Hjertelig velkommen!

hehe...det ville skam være muligt hvis du skulle trænge :)

God weekend

Sølvsten

Citat fra: Tjalfe Dato  1. Maj 2010, kl. 13:36
Citat fra: Sølvsten Dato  1. Maj 2010, kl. 13:33
Jeg vil gerne klippes. Nej det er en joke.

Hjertelig velkommen!

hehe...det ville skam være muligt hvis du skulle trænge :)

God weekend

Det vil jeg lige skrive bag ørerne. Også god weekend til dig

Barky

Hehe... Dér kom du Sofie... Jeg trænger både til klip, og stiller gerne ildere (og kat) til rådighed for Tjalfe og Sofiebesøg... ;)

Velkommen til Ferretopia! Jeg har intet hørt om dine gamle dyr lige for tiden. (det er også ved at være et godt stykke tid siden at jeg hørte om dem, men måske vi kan opspore dem hvis du kan huske hvem du solgte/gav dem til?)
Bla bla bla.... Hilsen Julia