Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hej Allle

Startet af Tjalfe, 1. Maj 2010, kl. 02:39

Tjalfe

Citat fra: Barky Dato  1. Maj 2010, kl. 14:31
Hehe... Dér kom du Sofie... Jeg trænger både til klip, og stiller gerne ildere (og kat) til rådighed for Tjalfe og Sofiebesøg... ;)

Velkommen til Ferretopia! Jeg har intet hørt om dine gamle dyr lige for tiden. (det er også ved at være et godt stykke tid siden at jeg hørte om dem, men måske vi kan opspore dem hvis du kan huske hvem du solgte/gav dem til?)

Jep jeg popper op over det hele :)

Jamen så siger du bare til så kommer jeg og fikser det hele og så kan Tjalfe-vovse møde nogle ildere :)
Jeg kan alle dage :) lige med undtagelse af tirsdag og onsdag formiddag, men du arbejder jo på livet løs, så regner ik med du kan om formiddagene :)

Jeg har kun en gammel mailadresse på Anubis' ejer Camilla og ved at Odin og Aja Dobbo endte samme sted hos et par, som boede i et nybyggeri på rentemester vej i kbh n og vist nok havde 2 ildere i forvejen. Afroditte kom til en fyr ved navn Michael. Bella og Bastian kom til sønderjylland, men de blev muligvis solgt videre (da mandens kæreste var bange for dem). Så jeg har ikke mange spor at gå efter.... men måske finder jeg nyt om dem en dag..

Barky

Kan Afrodittes ejer evt hedde Madsen til efternavn.. Så er han at finde på Facebook nemlig. Han har en lys ilder med sort hale, med en lille hvid spids på. (husk at silvere bliver lysere med alderen)

Bella og Bastian har jeg lige søgt efter på ilderforum. Det sidste man hører til de nye ejere er en måned efter at de fik dem. d. 27 marts 2007.

Anubis's ejer.. Er det hende Camilla som havde Nuria og Væsel og Simba? (hun er stadig aktiv på Ilderforum.dk ind i mellem - har skrevet indlæg i år)

Odin og Aja Dobbo har jeg ingen viden om. Kun Aja Dobbo's søster ved jeg noget om fordi at jeg har ejeren på FB...

Vi kan lige finde ud af en dag. Tirsdag eftermiddage kan jeg godt.. Men ellers skal jeg tidligt i seng 4 gange om ugen.. Lidt ufedt.. Men jeg får tidligt fri..

Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Hende der overtog Odin og Aja Dobbo hedder Tina og havde en bruger under navnet Trippler (mener jeg). Faktisk så ved jeg også hvad hun hed til efternavn!! Jeg sender det lige en i pm! Jeg har ikke set/hørt noget fra hende meget længe. Hun havde flere andre ildere og startede en lille netbutik op, men jeg tror at hun opgav det (uden dog at vide andet end at den ophørte med at være på det domæne). Jeg kender ikke meget til hende, men anså hende for at være en sød og fornuftig person som gjorde det bedste for sine dyr. Hvor hun er henne af i verden i dag, kan jeg dog ikke sige noget som helst om, da jeg rent faktisk ikke kendte hende, men kun vidste hvem hun var, ud fra hvad hun skrev...dog har jeg en ide om at Heike kendte hende (hvor jeg har denne ide fra ved jeg faktisk ikke - men et eller andet ringede lige i min senil-demente hjerne), så prøv evt. at skriv til hende.

Hende Camilla ved jeg heller ikke hvad der blev af...hun brugte ilderkliken engang, men har vist ikke været på fora længe heller...de andre kender jeg desværre ikke noget til...

Håber da at du finder ud af mere...og velkommen til!!

mette11

Tina/Trippler har stadig en profil på ilderforum, så måske kan du komme i kontakt med hende den vej!

Camilla har også en profil der og kalder sig CNJ!

Tjalfe

Nej hvor fedt så er de fleste af de gamle ildere's "nye" hjem fundet spor af :)

Jeg vil prøve at kontakte dem alle - det kunne jo være sjovt at hører hvordan de har haft det og om de alle stadig lever :)
Jeg mener også at Tina kendte Heike...jeg kan ihvert fald huske at der var en der hed Heike den gang.... og synes også at Camilla's CNJ siger mig noget.....
Tusind tak for alle jeres info :)

AlisVolatPropiis

Hej og velkommen  :) godt nok et godt stykke tid siden jeg så Afrodite men der havde hun det godt og boede ved michael - det var ved et træf :) håber du finder et par ildere snart og vis endelig billeder af Tjalfe :D lyder spændende med klipning .:D

Tjalfe

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  1. Maj 2010, kl. 17:02
Hej og velkommen  :) godt nok et godt stykke tid siden jeg så Afrodite men der havde hun det godt og boede ved michael - det var ved et træf :) håber du finder et par ildere snart og vis endelig billeder af Tjalfe :D lyder spændende med klipning .:D

Super så håber jeg også at det den rigtige michael jeg har skrevet til på Facebook :)

Ja har ikke lige heldet med mig pt. skulle ellers næsten ud og se på en idag, men der var en der var hurtigere end mig :(

Og det med billeder er jeg jo en nød til...hvordan er det dét fungere? (ved ikke helt om alle de svar her hører til under præsentationer...)

Anne

Hejsa :) Jo jeg kan godt huske dine ildere fra dengang. Velkommen tilbage!

Tjalfe

Citat fra: Anne Dato  1. Maj 2010, kl. 18:00
Hejsa :) Jo jeg kan godt huske dine ildere fra dengang. Velkommen tilbage!

Det er så hyggeligt at de bliver husket... Selvom jeg ikke helt husker så mange er folk,ihvert fald ikke på navnene her inde. ud over Barky/Julia, Ferretparadise/Ann og Ilderfryd/Rie...

Anne

Nej man kan jo heller ikke huske på alle.

Jeg har nu altid bare heddet anne, og da du var aktiv havde jeg nok kun My og Puk.

Tjalfe

Citat fra: Anne Dato  1. Maj 2010, kl. 18:10
Nej man kan jo heller ikke huske på alle.

Jeg har nu altid bare heddet anne, og da du var aktiv havde jeg nok kun My og Puk.
Det siger mig et eller andet ;)

FerretParadise

Mit hår skriger for at blive klippet. ;)
Måske vi skulle finde en dag?

Super hyggeligt at læse denne tråd.
Ann Hillerslev.

Eliza

Hej og velkommen til  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Tjalfe

Citat fra: FerretParadise Dato  1. Maj 2010, kl. 18:45
Mit hår skriger for at blive klippet. ;)
Måske vi skulle finde en dag?

Super hyggeligt at læse denne tråd.

Ja det synes jeg klart vi skal....jeg har jo også forfærdelige ilderabstinenser, der kun er blevet større efter jeg surfer rundt herinde og kigger :)
Men jeg kan stort set alle dage, undtagen tirsdag, onsdag og torsdag formiddag :)

Hehe jeg synes også det er en super hyggelig tråd og alle de info'er jeg får er også bare fedt!