Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Gibson siger hej

Startet af Tjalfe, 6. Maj 2010, kl. 23:25

Tjalfe

 :D Så fik jeg lige pludselig meget hurtig ilder igen!
Så derfor en ny præsentation...Denne gang er det Gibson der siger hej :)
Idag mødte jeg og min hund,Tjalfe, Gibson for første gang og det var kærlighed ved første blik/første lugt fra både mig og hunden (som ellers havde være noget skeptisk ved 2 ildere vi havde mødt ½time før).
Gibson boede i Albertslund og bliver 1 år om 5dage og er meget viril og i brunst lige nu så godt lugterne han jo ikke lige frem, og dog med mine ilder-abstinenser syntes jeg faktisk han lugtede skønt....  :o
Men trods lugten og min svage tanke om ikke at ville anskaffe mig en ilder der ikke var kastereret på forhånd,
tjaaaa....så fik Gibson lov til at komme med hjem, jeg kunne simpelthen ikke lade være og slet ikke når Tjalfe nu gerne ville lege med ham :dans:
Så Gibson har lavet ravage hele aftenen: fundet samtlige potteplanter, forsøgt at fjerne risten i badeværelset, hamstret mad og spist rundt omkring uden for buret, fundet det hjørne hømhømmerne skal ligge i :poo: og i kådhed sat tænderne let i sin nye mors hånd :nej: Og lur mig om han ikke også vil møsse...uden at bide :P og han havde også tid til at sidde og blive nusset lidt... Ligenu er han utilfreds med at være blevet sat i bur og bider tremmer...men har sat mig med ryggen til han og ser om det virker.
Altså har jeg endelig fået mig en rigtig ilder igen :D
Tjalfe er mere skeptisk efter han fandt ud af at den der underligt lugtende, lange pølse rent faktisk skulle med hjem i HANS hus (som han mener det er)....så helt tilfreds er vovsen ikke. Men han skal nok vænne sig til det...og da vi alle 3 gik aften tur syntes både Tjalfe og Gibson  om hinandens selksab... :dans:

Så jeg er helt sikker på at vi nok skal blive et rigtig godt firkløver :)

Ville lige dele min mest fantastiske dag i langt tid med jer :)

Anne

Tillykke med ham, jeg kan godt lide navnet :)

Julie


Malene

Tillykke med din nye ilder :D Han lyder herlig.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Tillykke med familie forøgelsen :)... Hvor dejligt med en mysse ilder  :-$

Vh. Marianne

FerretParadise

Stort tillykke med ham Sofie. :)
Han lyder til at være en rigtig dejlig dreng med masser af mod på livet.
Jeg håber at Tjalfe og Gibson vil blive rigtig gode venner. Ja det må være helt vidunderligt for dig, at få ilder igen. :)
Ann Hillerslev.

Cumulus-ilderavl

Stort TILLYKKE herfra, glad for at han har fået et nyt hjem, håber du bliver rigtig glad for ham

lille_jill

tillykke med familieforøgelsen :)

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Tillykke Sofie!
Han lyder til at være præcis som en ilder skal være.. ;)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Tjalfe

Han er bestemt lige som han skal være, så jeg er bare super lykkelig for efter 3år at kunne få ilder igen :)
Om end han ligenu lugter lige så meget som 5 ildere lige pt..... :P
Men hunden siger ingenting til lugten så det er kun mig der rynker på næsen...hehe...og helt sikkert min familie hvis de skulle vove sig på besøg..

Snabeldyr

stort tillykke

du må virkelig have abstinenser hvis du syndes en han i brunst lugter skønt
Stealing our hearts, then our sanity

Barky

Hehehe... Lugten af brunstig han er ok.. I begrænsede mængder....
Som Rie engang sagde så fint, "Det lugter lidt af kyllingechips", og jeg må give hende ret... Ind i mellem gør de. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Charlotte

Ej hvor godt at du lige fandt ikke en ilder, men den rigtige ilder. Stort tillykke med familie-forøgelsen herfra.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

A.C

Tillykke, det lyder dejligt:)