Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Angelferret Ilderformidling

Startet af angelferret, 16. Juni 2010, kl. 17:46

angelferret

Hej jeg har lige opstartet en nyt ilderformidling hvor jeg tager imod ildere som folk ikke kan have mere eller hjemløse ildere som er fundet og intet hjem har...
Min hjemmeside kommer også snart op og køre så man kan følge med på den..

Anne

Det lyder da umiddelbart meget godt :)

Sølvsten

Det bliver spændende at følge

cibatuchsi

#3
hej og velkommen.
det lyder da rigtig spændende.
men kan du fortælle lidt om dine erfaringer med ilderen, om hvordan dyrerne kommer at bo, hvem du selv er osv.
det er jo meget rart at vide hvis man nu skal anbefale dig til andre.

Charlotte

Skal man ikke have en politi-tilladelse for at have en formidling? Eller har jeg misforstået det?
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Anne

Citat fra: Charlotte Dato 19. Juni 2010, kl. 12:00
Skal man ikke have en politi-tilladelse for at have en formidling? Eller har jeg misforstået det?

Jeg ved ikke helt når hun kalder det formidling, men når man driver internat er der nogle ting der skal være i orden, og så skal man have tilladelse.

PetPile

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

angelferret

Hejsa det har jeg skam undersøgt og der skal man have et hvis antal dyr for at man "bliver" et internat, men far er tidligere vicepolitikomisær så han ved alt om dette.. Men det er en lille formidling jeg har startet op... Jeg har masser af plads og deres helt eget legerum;o)

Jeg har skam haft ildere i mange år, og kender utroligt meget til disse små dejlige skabninger...

Sølvsten

Har du fået lavet en hjemmeside så man kan følge med?

angelferret

Jebs men den virker ikke iøjeblikket, har lidt problemer... Så hvis den ikke kommer op og kører må jeg få lavet en ny...