Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

A true lovestory <3

Startet af Cirka, 19. Juni 2010, kl. 14:18

Cirka

Nu det vist på tide jeg oss får præsenteret mig selv og min (snart mine) piger ;)
Jeg er en 21 årig pige fra Amager, jeg er født og opvokset i Skanderborg Jylland , men har de seneste 3 år boet her sammen med min kæreste Dennis:D
Jeg har alle dage ELSKET dyr og har da oss haft alt fra fugl, fisk og alle de almindelige gnavere, kat og hund:)
D. 1 november 2009 købte jeg min første ilder af en pige der hedder sussi ( tosseilederen ) , hun hed på det tidspunkt Cirkeline, men det blev hurtigt forkortet til Cirka . 1, fordi det var en kort udgave af cirkeline.. 2, fordi jeg hurtigt fandt ud af hun var en smule utilregenlig :D:D
Hun var næsten et år allerede dengang og kom fra en dyrehander hvor sussi ( som ellers oss avlede ) bare ikk ku la hende være der .
Vi havde lidt magtkampe i starten og jeg må indrømme at det slet ikk var nok at jeg havde læst og læst om ilderen på div ildersider , jeg var lidt bange for hende efter de første par gange hvor hun bed mig , hehe :D  Og det dyrkede hun jo så helt vildt og wardansede mig og hapsede efter mig når jeg ville ta hende op..
Og hver gang jeg fik gæster jagtede hun dem og hun har da oss bidt hver eneste af mine venner der så hende dengang .
jeg troede det var hende der var noget helt gal i hovedt på og må indrømme at tanken om at sende hende tilbage strejede mig , men sammentidig så havde hun allarede et plads i mit hjerte , og jeg vidste at det kom aldrig til at ske:) og så var jeg sikker på det bare var et spg om tid førhun faldt til ro.
Og ganske rigtig lidt efter lidt blev hun mere rolig sammetidig med at jeg fik mere forståelse for hende og fandt ud af at hun ikk bare var loco , men bare spillede smart fordi jeg lod hende :)
Nu efter 8 måneder er hun blevet den dejligeste ilder. Hun er den største nussetrold og elsker at putte , hun lader enda andre tage hende op .. Nogle få vil hun sågar gerne putte hos længede tid ( hvis altså hun får nus :D ) hun er min lille miss sunshine og jeg har aldrig elsket et dyr så meget som jeg elsker hende.. Hun har bare så meget personlighed :D  men hun er stadig sindsyg hyper og kan nogle gange ikk styre sig når hun bliver viiiild :D
Så navnet Cirka holder stadig ved :D men nu kan jeg ligesom tyde hende hvornår hun er i humør til nus og hvornår hun bare gerne vil leges med:D Så kommer hun tilmig og begynder at wardance helt vild indtil jeg finder noget legetøj og leger med hende ..
Men der skal godt nok meget leg til at udmatte hende, så jeg har besluttet mig for at hun ska da ha en lille venninde ..
Så den 1 juli tager jeg til Jylland for at hente min lille nye :D:D en smuk lille pastel pige som skal hedde Gaia :D
Hun kommer fra Cilleborg avl og er lige blevet klar til at tages fra mammi :D
Jeg glæder mig siiindsygt meget  til at få hende hjem og håber bare Cirka vil tage godt mod hende:)
Det må være min præsentation, og min lille lovestory :D

The end :D:D

Malene

Velkommen til. Dejlig historie :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua


Vh. Marianne

Bawa



Sølvsten


Charlotte

Skøn historie. Så må vi håbe at sammenførringen kommer til at gå godt.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Cirka

Ja lige præcis:) Det håber jeg virkelig , ellers er cirka sku oss for dum:) Håber at hun bare blir lykkelig for at få en venninde;)

PetPile

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile