Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så bliver vi snart ilderforældre

Startet af Snilder, 22. Juni 2010, kl. 13:05

Snilder

Hej allesammen

Selvom vi endnu mangler vores lille ny, vælger jeg alligevel lige at præsentere mig. Jeg hedder Anja og bor i Stavanger i Norge - ved ikke hvor længe familien (to døtre 9 og 12 år og min mand) samt jeg bliver heroppe, men vi vil i hvert fald tilbage til Danmark igen - måske om et års tid eller to.

Den 26. juli henter vi Valli (Valeri Evergreen). Vi er så spændte så I tror det er løgn. Vi har aldrig haft ilder, men skildpadde, kat og hamster (kun en af gangen dog). Jeg læser og læser om de her små søde og livlige dyr, jeg føler mig sat tilbage til dengang jeg var gravid og bare ikke kunne få nok  :lol: Dette resulterer så i, at jeg render rundt i huset for at se, om det hele nu er ildersikret - er der hul under opvaskemaskinen? har vi overhovedet noget af gummi nogensteder? Kan den mon åbne vores spejlskab? Hvad med trappen, klarer hun den? osv. osv.

Vi har valgt at købe ilder i Danmark, da de her i Norge ikke er så flinke til det med hjemmesider, og for at være ærlig har vi ikke kunnet finde nogen opdrættere heromkring. Til gengæld er der jo en del i Danmark - og vi har bare været så heldige, at det kommer til at passe med, at hun kan nå at få vacciner, pas og det hele inden vi skal til Danmark i sommerferien   :dans:

Jeg lægger lige et billede ind her, som vi har fået tilsendt - vi synes hun ser herlig ud og kan næsten ikke vente til hun er her. (hmm - nej det gør jeg ikke - for det kan jeg ikke lige finde ud af, hvordan man gør - øv).
Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

Julie

Hej og velkommen til.
Fedt at I har læst på tingene! :)

Malene

Velkommen til Ferretopia :D Det lyder som om I nok skal blive glade for jeres nye tæppehaj.

Mht. det med billeder, så er der nogle guides i Billedgalleriet. Ellers skriver du bare :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dark Crystal


Soelberg`s SUN ferret


hej og velkommen
Skønt at i fandt en ilder i kunne nå at få med hjem til Norge

Charlotte

Velkommen hertil. Jeg håber I bliver rigtig glade for jeres kommende familie-medlem.  :)

Jeg kender selv til det med at læse og ikke kunne få nok af en ny "hobby".  :-$ Men pyt, jo mere du har læst, jo bedre er du rustet til at få din pige hjem.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Snilder

tak for alle velkomnerne  :)

her er billedet:

Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

Lena og Peter

Hej og velkommen til.

;) Jeg håber i vil nyde at være her. Og bare spørg når der kommer en masse spørgsmål... Folk er rigtige gode til at svare... ;)

Og hvor er jeres ilder da dejlig.. <3

Snilder

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 22. Juni 2010, kl. 13:33

hej og velkommen
Skønt at i fandt en ilder i kunne nå at få med hjem til Norge

tak - ja det var godt nok heldigt - håber alt godt for dine små, de er rigtig nusersøde.
Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

KariN

Velkommen til :D

Jamen man behøver da ikke at have fået sin ilder hjem for at være velkommen her ;) jeg var selv aktiv på forums i noget tid før jeg fik min første ilder hjem, for ja man bliver helt "besat" af dem og af at glæde sig helt vildt ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

velkommen til og sikke da en lille skønhed i får jer:)

mette11

Velkommen til...
Det lyder da dejligt...hvis i skulle få brug for det, så kender jeg til en sød, fornuftig opdrætter i Norge (der er sikkert flere, men jeg kender bare kun en) http://www.mayflowerferrets.com/

lille_jill


KittAnderson

Hej og vvelkommen. Så får du min baby's bror (: han er bare SÅ dejlig og smuk din lille dreng. Glæd dig til at få ham hjem. (: jeg har besøgt ham manga gange. Du kan så billeder ad kuldet på min Facebook profil.  (:
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Sølvsten

Velkommen til! Hvis du allerede nu har det som da du ventede dig så skal du glæde dig endnu mere til at få din skønne ilder hjem.  Man bliver helt ilder tosset.