Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej

Startet af katja74, 12. Juli 2010, kl. 10:19

katja74

 Hej alle....

Jeg er ny her inde, har li oprettet mig idag  ;)

Jeg hedder Katja, jeg bor sammen med mine 2 drenge på 9 ½ (yep det ½ er meeeget vigtigt *ss*) og 11, vores tjekkiske rottehund Dalton (kaldt Dalle blandt venner) og snart vores nye ilder pige.

Jeg har haft 3 ilderer før jeg fik børn, og nu er mine børn så store at en ilder vil passe perfekt ind i vores liv og sammen med  Dalle, som er meget aktiv og legesyg.

I efter middag skal jeg ud og se tøzen (ved ikke om hun har fået et navn, men tøzen blir hendes nye  :ja:)
.... vi får hende først hjem midt i uge 31, ikke fordi hun ik er gammel nok, men fordi vi skal på ferie i uge 30, og syns det er bedst for hende, at være der hvor hun er, indtil vi er hjemme og har overstået vores ferie.

Glæder mig til at dele Tøzens liv med Jer andre, og følge med i Jeres ilderers gøren og færden *s*

Rigtig go sommer  :dans:

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Sølvsten

Hej og velkommen!

FerretParadise

Hejsa og velkommen.

Lige et lille spørgsmål: Hva siger din hund til ildere? Tænkte, måske lidt naivt, at når du skriver rottehund, så vil dem måske jage en ilder.
Ann Hillerslev.

KariN

Jeg tænkte lige det samme som Ann, En tjekkisk rottehund har meget stærke jagt-drifter og derfor ville jeg personligt ikke turde at lade hunden være sammen med ilderen, for begge dyrs skyld :)

Men ja velkommen herind :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill


Eliza

Hej med dig og velkommen..
Må indrømme at jeg da også lige blev lidt betænksom over hunden.. Men ved jo ikke om den har mødt ildere før uden der var problemer..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

 Som udgangspunkt forstår jeg godt Jeres tanker.... men havde jeg den mindste smule tvivl, om Dalle kunne med en ilder hvalp, ville jeg slet ikke engang overveje at anskaffe mig en ilderhvalp  ;)

Ja, rottehunden er en jagthund, der i tidernes morgen er avlet til at fange rotter og andre gnaverer... men heldigvis er dette gen, med tiden blevet nedtonet, da de ikke bruges på samme niveau til rottefangst.

Ud over det, har Dalle aldrig vist interesse for at jage... han går gerne løs mellem bla duer og ænder, uden at ænse dem èt sekunds opmærksomhed.

Han er meget velafrettet, og jeg er absolut lederen her hjemme... *s*
så her bestemmer JEG hvem der  må være her og hvem der ikke må...
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Anne


Julie

hej og velkommen til

PetPile

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Charlotte

Velkommen hertil.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

hei hei og velkommen til!