Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hejsa Ny ilderejer igen :D

Startet af Tendzin, 12. Juli 2010, kl. 19:47

Anne

jo roan har ikke ændret sig siden du var her sidst :)

Barky

Jep - det er det... Silvere er stadig dem med mest roan... men standard/vildtfarvede med aftegn er også godt deroppe af...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

Citat fra: Barky Dato 12. Juli 2010, kl. 22:18
Jep - det er det... Silvere er stadig dem med mest roan... men standard/vildtfarvede med aftegn er også godt deroppe af...

Yep, det tror jeg lige på, min dejlige silver er nu blevet til en isbjørn på nær de 30-40 sorte hår han har tilbage, det er så vildt så meget silvere "afbleges" med årene

Lena og Peter

Hej og velkommen i roan klubben... :P

Sølvsten


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Minority ferrets

Hej :) jeg bor også i Vejle og jeg har 2 ilderdrenge :) hvis du vil lave noget en dag kan du bare skrive en PB
Hilsen Christina
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

PetPile

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Tendzin

sikke dog en velkomst :D mange tak allesammen. hvis det stod til mig måtte i diskutere genetik hele vejen igennem tråden :D

minority, ja da kunne være cool at kende nogen ildertøser igen :D

Shamua

Hej og velkommen til :D

har lige et billede af en sort ilder med blaze. Jeg tror ikke den bliver lysere med tiden... men igen, man kan jo aldrig vide.

http://angoraferretry.nl/gallery/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=9175

Vh. Marianne

Anne

#26
Men ja, hvorfor skulle den ikke? Jeg har aldrig mødt en ilder med aftegn på hovedet (blaze/harlekin/panda) på nogle år som ikke havde roan.

Barky

Enig med Anne her.. Mit billede var også af en hvalp...

Vis mig en voksen ilder på 3-4 år med blaze uden roan... Det er umuligt.. I dare ya.. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Jeg har kun haft en ilder med blaze...hun var helt sort med lyst hoved som ung. Hun blev lysere og lysere og endte med at være DEW...

Velkommen til...

Tendzin

Citat fra: mette11 Dato 14. Juli 2010, kl. 06:37
Jeg har kun haft en ilder med blaze...hun var helt sort med lyst hoved som ung. Hun blev lysere og lysere og endte med at være DEW...

Velkommen til...

hun endte vel kun med at ligne en DEW (dark eyed white?)  :lol: håber min lille Lizzie bliver en lille hvid pelspølse :D ville slet ikke gøre mig noget. takker igen for alle velkomsterne :D

men altså det i kalder roan er det der får farven til at blive blegere? og det kan komme i andre aftegninger end blaze? hm muligvis vi skulle få delt tråden alligevel. bare så det er mere overskueligt for andre hehe. skal man skrive til en mod, eller finder de selv frem til det?