Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hej igen

Startet af Minority ferrets, 13. Juli 2010, kl. 13:20

Minority ferrets

Ja så er jeg herinde igen... Jeg har tidligere haft en profil, men valgte at blive slettet fordi jeg synes der var for dårlig en stemning, men synes efterhånden at det bliver bedre herinde. Derfor har jeg valgt at oprette mig igen :)

Jeg hedder Christina og bor i Vejle sammen med min forlovede og vores to dejlige ilderdrenge, Santo og Marlon. De er begge kastrerede :)
Santo var vores første og er en dejlig stille og rolig fyr. Han er 15 måneder, men vi er meget i tvivl om hvad han er... Min veninde, som også har 2, og jeg er blevet enige om at han må være silver, standard, angora... desuden er han en rigtig mors dreng! Mens jeg sidder og skriver dette her ligger han på mit skød og små grynter i søvne :) Han er så meget mors dreng, at jeg end ikke kan gå på toilettet uden han er med... og hvis jeg ikke er hjemme, siger min kæreste, leder han efter mig :) Han er på grænsen til besat hehe...
Sammen med Marlon udgør han det perfekte makkerpar. Marlon er nemlig lige modsat af Santo! Han er en rigtig balademager og elsker at drille. Nogle gange når jeg er alene hjemme med dem har han siddet og været ved at besørge i bakken, men set mig og derefter vendt røven ud over og gjort det på gulvet... Han har dog inden for de sidste to måneder artet sig rigtig godt og kan nu finde på og komme og ville falde i søvn på en :)
De kan godt sammen med andre ildere, men de er ikke særligt gode til at slås :P Det er altid dem der får bank og jeg tror at Santo mangler en hel del af sine instinkter. Han er nemlig blevet taget fra sin mor som 5 måneder gammel og blevet flasket op af hans tidligere ejer som ikke havde forstand på ildere. Hun mente blandt andet, at det var synd for ham og komme uden for sit bur... desuden røg hun inde i det lille værelse han stod i, så da han kom til os fik han en kold tyrker... derfor var han ret hys da vi fik ham... Han vil desuden heller ikke spise af andres madskåle og han vil ikke have æggeblomme, råt kød eller andet ildermad...
Det vil Marlon tilgengæld og han nyder at være med sin far i køkkenet :P Marlon er fra Soelberg`s SUN ferret, lige for at få det med også :)

Det var vidst det fra os for denne gang ^^ Skriv endelig hvis der er noget eller hvis der er nogen der vil lege
Knus fra Christina, Jimmy, Santo og Marlon
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sølvsten

Velkommen tilbage!

lille_jill

velkommen tilbage

cmkh

Velkommen tilbage Christina

Minority ferrets

Tak tak skal i have :)
Hvis i vil se mine små rolleringer kan i add'e mig på Facebook :D Jeg hedder Christina Thorup hvis det har nogen interesse
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Julie

velkommen tilbage :)

PetPile

Velkommen tilbage :)
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Charlotte

Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!