Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hej, jeg er ny herinde :)

Startet af Kristine, 22. Juli 2010, kl. 17:46

Kristine

Hejsa alle sammen!
Jeg har lige fået en skøn lille dejlig dreng! Han er en rigtig møgunge <3
Jeg er blevet medlem herinde i håb om at der er nogen som bor i/nær Roskilde som har ildere :) Så man eventuelt kunne besøge hinanden og se hinandens ildere og lave lege aftaler, det synes jeg kunne være rigtig hyggeligt :D
Og så er min lille dreng kun 11 uger og 1 dag, og så ville jeg gerne høre nogen gode triks og råd ang. bide træning :) men nu har jeg også kun haft ham siden d. 13 Juli, så måske er jeg lidt utålmodig :P Men synes bare ikke ligefrem nakketag og skammekasse virker så meget.. (Men som sagt, er nok lidt utålmodig, hehe)
Men han er en mønster elev til at bruge bakken ;) både inde i buret og udenfor buret, skønt!

Jeg hedder Kristine :) Jeg er 18 år og bor i min egen lejlighed i Roskilde på Sjælland (:
Jeg går i skole lige pt, skal tage HF på vuc til næste år regner jeg med,
Jeg er en meget glad pige og jeg ELSKER dyr og børn.. Vil gerne have en masse af hver ;) Hehe.. Men har jo også en lille ''baby'' i min ilder
Håber I vil tage godt imod mig og give mig nogle gode råd :D eller bare snik snakke om ildere, for elsker at snakke om min lille dreng, men tror folk er ret trætte af at høre på det nu, men vil også gerne snakke med nogen som også selv har dem og elsker dem så de ved hvad det handler om :)
Mange kærlige hilsner fra Kristine og Laban <3

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Kristine

Skal lige siges at jeg har haft en lille dreng før :) Så ved godt hvad det indebærer og ikke fordi jeg springer mig ud i det, jeg var bare helt solgt efter min første som jeg havde i 4 år, men ham havde jeg så ikke fra hvalp, Men nu er jeg også blevet ældre og mere erfaren og moden og har læst næsten alt hvad der er værd at vide om ildere :) har virkelig bare googlet som en sindssyg osv. og har tiden til det, så  det passer perfekt ;) Men synes bare han er lidt slem til at bide.. ved ikke om jeg er sart, men nok lidt utålmodig :P for han har jo fået en ny ejer og skal teste mine grænser, og han skifter tænder så de klør og han er ved at være teenager.. Men han bider mig IKKE til blods, og har heller ikke prøvet at han har låst sig fast med kæben.. synes bare når han leger at han napper ret hårdt og så er han kommet i den alder hvor han hævn bider, så det er jo heller ikke så sjovt.. Men skammekassen virker okay, han falder til ro og er ikke så oppe og køre, men ja.. så starter det forfra.. men han bider mig ikke i tæerne mere, hvilket er meget rart :) Men til gengæld! Bider han mine gæster i tæerne :S og så bliver jeg helt bange og trist over at de får dannet sig et dårligt indtryk af min ilder og bliver bange for ham, for han er altså virkelig en skøn, sjov og dejlig dreng!!!
Mange kærlige hilsner fra Kristine og Laban <3

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

lille_jill


cmkh

Velkomme til håpber du få det godt here

Kristine

#4
Tusind mange tak skal I have :)
Hvor skal jeg skrive henne eller læse hvis jeg har brug for nogle råd eller fif til bide træning? :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Amazing Ferret

Velkommen til

Du kan bruge søgeknappen - bare skriv bidetræning så dukker der helt sikkert en masse op  :)

cibatuchsi

velkommen herind.
fra en med en masse ildere og børn....Gg

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Kristine


Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

AlisVolatPropiis


KariN

Velkommen til :D

Håber du bliver glad for at være her :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Velkommen til... :)

Jeg bor ved Høje Taastrup st og du er da velkommen til at komme på besøg her. Jeg har fire tossede kræ og her kommer jævnligt div. ilderfolk på besøg med og uden deres ildere... :)

Kristine

Åh det lyder super :) Vil rigtig gerne komme og møde dig og dem :) Men den første gang bliver nok uden min ilder, for har ikke haft ham i så lang tid og han er ikke helt trænet så er lidt bange for at han laver ballade :P Tror jeg venter lidt med at tage ham nogle steder med.. eller ved ikke om dine ildere har noget imod en lille hvalp? Måske kunne han også lære noget fra dem :) Hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Robert

Hej Kristine velkommen til. jeg er nok nyer end dig i ilder verden. Har kun haft min i nogen måneder nu og han er 2 år så han er allerede blevet trænet. Dog bider han stadig en gang imellem :). Men skal have ham kastrert snart og så håbe rjeg det vil hjælpe lid på det :). Jeg boer så i Hillerød og er også altid frisk på at møde andre ilder eger ved dog ikke helt hvordan buster vil opfør sig over for andre ilder da han er vant til at være alene. 

Robert

Desvære kan jeg nok ikke give meget råd om hvalpe, da jeg ikke har prøvet at have en ilder fra hvalp :). Jeg må se om jeg ikke kan få lokket nogen mennesker på skovtur her op en dag :). Esrum sø ved nødbo har et meget godt grilsted hvor man kan samles men somregl er der altid nogen i forvejen :)