Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Skal, skal ikk.. :(

Startet af Pamina, 26. Juli 2010, kl. 21:07

Robert

Altså jeg syntes også det er forkert hvis hun fik en ilder og så får en hund og ilderen så bare bliver snit til siden som var det en gammel bamse man ikke længere vil have. Men når nu det er blevet sådan at hun må af med den af vilje grunde det nu er så må msn jo bare sikre den får er bedre hjælp. Hvis hun ikke er så glad for den at hun vil have den er det jo bedre en anden får den og så gør vi det jo ikke nænner ved at skrive hvor ondt det er hvis i forstår :) nu det jo ikke sådan at i skal frygte at jeg er en bedrager :D der er ingen der hader det at mennesker lyver ìg bedrager mere end mig men har også lært man skal være forsigtig hvad man siger ellers kan det hurtigt ende galt. Nogen blev jo brændt som hekse engang hvis de bare åbnede munden for meget :)

Anne

Citat fra: Robert Dato 27. Juli 2010, kl. 20:27
Ja der var også engang jeg troede man kom længst med at være ærlig lige ind til jeg lærte man så bliver svinet til nogen gange hvis det er noget mennesket ikke kan tåle at høre. Siger ikke man skal gå og lyve og være uærlig. Men hvis nu hun har bestemt sig hun ikke kan have og må give ham væk gør det jo ikke sagen nemmer at vi så får hende til at få det dårlig. Er det ikke bedre den får et godt hjem end at den bare er i et bur og bliver glemt. Hvis folk kaster sig over mig så gider jeg jo heller ikke fortælle hele sandheden. Lige som politikerne er nød til at tænke over deres ord for går danskerne jo amok. Der er nogen ting her i livet mennesket ikke kan tåle at høre uden at skabe panik og uro og så må man nogen gange lyve for fredens skyld. Men det var selvfølgelig lidt ironisk ment :). Men man skal passe på hvad man siger nogen gange når det er noget hvor der er mange følelser blandet ind i det. :)

Hvis andre folk reagerer voldsomt på de ting du skriver når du er ærlig, har du så nogensinde overvejet om det faktisk ER dine handlinger der er noget galt med? Jeg synes da det er ret skræmmende at du direkte sidder og siger at du lyver for at folk bedre skal kunne acceptere dig..!


Kristine

#17
Forstår bare ikke hvad du mener med at hun skal lyve? :) Forstår ikke pointen i det? Hvorfor dog og med hvad?
Jeg er ikke efter hende, har også skrevet at jeg bare er nysgerrig og ikke forstår det og ønsker hende held og lykke og har endda givet nogle råd og forslag til hvad hun kan gøre, men det er jo self op til hende self om hun vil lytte til dem :)
Nu er vi bare folk inde på denne side som virkelig elsker vores dyr mere end noget andet.. og bliver lidt trist over en dårlig undskyldning for at give den væk :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Anne

Jeg skriver altså heller ikke for at være efter hende. Jeg synes trods alt det er godt hun søger et godt hjem og også er et sted hvor der er mulighed for at finde det frem for bare dba f.eks. (ikke at der er noget galt med dba. men når man søger herinde så ved man at det er ilderfolk der læser det).

Robert

Hé hé rolig nu det er jo også godt nu ved jeg ikke lige hvem der skrev hvad. Men man kan jo hurtigt føle sig ramt hvis nogen fortæller det var lidt dumt det man har gjord og jeg har jo også selv sagt noget. Hun skal jo eller ikke begynde at lyve en masse. Men at nævne nu har man fået hun så gider ikke ilder mere hvem vil have den, er lidt farligt at skrive når en del af os nok vil syntes det er Lust forkert. Hvis man vil indgå for mange problemer med lige det så er det bedre bare at sige man ikke føler man kan give den så meget tid som den bør få og så lade det blive ved det :)

Anne

#20
Igen Robet. Hvis du føler du bliver nødt til at lyve for at undgå at folk bliver sure, så kan det godt tænkes at det faktsk er dine handlinger den er gal med.

Det er i mine øjne 1000 gange mere prisværdigt at stå til ansvar for sine egne handlinger, og så ellers bare tage det skrald der kommer. Ikke at jeg altid lever 100% op til det, men jeg gør i hvert fald mit bedste.

Kristine

Man må være lidt moden og stå til ansvar for sine handlinger :) Man kommer ingen vejne med at lyve, og tror heller ikke man får det godt med sig selv.. man kommer længst med ærlighed

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Robert

Nu det jo lige før jeg kan sige som Jesus og sige lad den uden synd kaste den første sten. I den her situation lad den der aldrig har kommet med en hvid løjen kaste den her første sten. Selvfølgelig i den her tid ville alle bare kaste sine sten :D. Man skal ikke lyve og man skal selvfølgelig være ærlig.

Kristine

nu modsiger du jo dig selv? :P

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Robert

Hvis jeg var klog havde jeg slet ikke sagt noget :D. Det er for indviklet at forklar. Tror næppe der ville være en måde jeg kunne komme med en forståligt forklaring. Jeg har længe prøvet at stole på folk og oplevet dem lyve. Men er enig i man ikke skal lyve og være uærlig og så prøv at glem det andet nu. Det kræver for meget at forklar :) men havde hvis vi skal tage en ekstrem situation ville i så heller være ærlig ìg blive brænt som heks eller komme med en hvid løjen for at overleve?

Julie

#25
[besked=Julie]Kom videre.. Tag den på pm hvis der er mere[/besked]

Robert


AnneME

rødding som i tæt ved ribe? :)