Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

ILDER/jeg søger en ilder

Startet af gosia, 30. Juli 2010, kl. 12:59

A_M_T >Team Unique Ferrets<

hei og velkommen til!
ikke for at være ond, men var det ikke dig der solgte to tæver fordi din lejlighed var for lille men så ville du bytte til en hvalp? plus at du tidligere på året ville ha dem parret op og det lykkeds ikke men dine tæver gik stadig usterilisret`?

gosia

jo men vi ville have en unge og vi savner en ilder i huset?,+ vi ville ikke have en ilder men vi ombestemte os:(

gosia

hvad mener du med lejlighed for lille???

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: gosia Dato 30. Juli 2010, kl. 20:26
hvad mener du med lejlighed for lille???
det var bare det du skrev på Gul og gratis

gosia


cibatuchsi

undskyld men kan ikk lade være at tænke på om du så også vil sælge den nye hvalp når den bliver voksen for derefter at anskaffe dig en hvalp igen?

men håber da du finder hvad du søger ;)

gosia

Sådan er vi ikke og vi vil bare have 1 ilder hvalp isom vi kan træne selv der har stamtavle!!?

cibatuchsi

Citat fra: gosia Dato 30. Juli 2010, kl. 20:37
Sådan er vi ikke og vi vil bare have 1 ilder hvalp isom vi kan træne selv der har stamtavle!!?
nu kender jeg jer heller ikk og læser jo kun det der står her. og udfra det virkede det bare sådan.
men som sagt håber da der er en der ligger inde med en lige for jer ;)


AlisVolatPropiis

Nu er det jo ikke fordi en ilder fylder så meget mere end to...anden sag hvis man har fem...men den eneste forskel er jo reelt at den plads den ene fylder kan den anden ikke være på...og de kvadrat cm overlever de nok...så hvis din lejlighed er for lille til to er den altså også til en....

Ja undskyld men jeg synes det er en dårlig undskyldning for at sælge sine kæledyr igen....de kan jo aktiveres på en million måder...og det er egentlig det der tæller mest...-kontakten med mennesket.


PetPile

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

gosia

Vi har en dejligt ilder som hedder Bambi:) Hun er 12 uge gammel:)

Sølvsten