Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej

Startet af stine, 13. August 2010, kl. 16:42

stine

Hej Allesammen

Jeg har endelig fundet herind, men nogen kender mig muligvis fra ilderforum og ilderkliken, hvor jeg var aktiv for et par år siden men mindre den seneste tid.

Jeg har ikke ildere for tiden men vil gerne have igen når jeg er kommet mig over mine ilderbassers skæbne. Baby, min første ilder, mistede jeg for et års tid siden. Han blev kun 3,5 år gammel og havde skrantet det meste af hans korte liv. Han havde blandt andet, dårligt hjerte og cyster i maven/nyrerne. Han var den skønneste og blideste dreng og jeg savner ham hver dag!
Saga mistede jeg for kort tid siden grundet en fatal dyrlægefejl (kan i læse om på ilderforum under "ændringer hos ældre ilder" eller sådan noget). Hun blev kun 4 år og har aldrig fejlet noget ikke engang dårlig mave. Hun var den sjoveste lille temperamentsfulde pige på 700 gram, der kunne slæbe rundt på granvoksne hanildere. Hun blev lidt deprimeret efter Baby døde men hun kom hurtigt over det.

Lige nu "nøjes" jeg med min lille hund Anton, som holder mit humør oppe. Jeg træner agility med ham i dkk-viby og overvejer at træne rally eller lydighed med ham også. Han er 1,5 år gammel og er en koplettet Löwchen (dog helt kortklippet).

Jeg håber i vil hjælpe mig med at finde den (eller de) helt rigtige ilder når jeg er klar til det igen.

Nå ja, jeg er 27 år, læser Biologi på 4. år og bor i Århus V. Jeg går meget op i dyrs adfærd, ernæring og genetik. Min hund bliver barfet og det kommer min næste ilder(e) også til at blive. Jeg har intet imod tørfoder, men kan godt li at vide hvad jeg fodrer med og så kan jeg godt lide at variere foderet. Jeg elsker at stå med hovedet i fryseren og beslutte hvad min lille løve skal have at spise i dag :lol:
Nogle vil måske huske at jeg har nogle ret markante meninger om dyrehold og opdragelse. Jeg holder mine dyr på den måde der gir mening for mig, men accepterer at andre gør tingene på deres egen måde (men derfor kan vi jo godt diskutere det  :) ). Hvis uddybning ønskes så spørg. 

Mange hilsner fra Stine :dans:


Barky

Hej Stine... Også velkommen til dig her... Vi har jo "kendt" hinanden gennem forums i en del år.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Charlotte

Velkommen hertil.  :)

Jeg kan godt forstå at du lige skal have en pause og komme dig over dine gamle dyr. Men jeg ønsker dig held og lykke med at finde den rette når du har lyst til at være ilderejer igen.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

lille_jill


FerretParadise

Ann Hillerslev.

Julie

Velkommen til. Utroligt, du må være det første menneske jeg har hørt udover os med en Löwchen.. -og kortklippet endda

Sølvsten


NannaMB


stine

Tak allesammen  :)

Citat fra: Julie Dato 14. August 2010, kl. 18:46
Velkommen til. Utroligt, du må være det første menneske jeg har hørt udover os med en Löwchen.. -og kortklippet endda

Dejlig race. Jeg kender en del med Löwchen i og omkring Århus (ofte løveklippede) og så en del i forbindelse med udstillinger. Min var også løveklippet indtil her i sommer, fordi jeg udstillede ham, men pelsen er ret svær at holde når den er lang.

stine

Og så komme der lidt billeder af de herlige dyr.

Her er Baby som jeg måtte sige farvel til sidste år. Sødeste og blideste ilder  <3

Og Saga, den lille spirrevip. Hun var altid ude på sjov og ballade og altid frisk på at give gæster en ankel piercing  :love:


Og så et par billeder af hunden.

Det første billede er fra han var løveklippet  :)


Her er han så klippet helt kort på hele kroppen  <3


Og så lige et billede af mig så i kan se giraffen :-$

Anne

Velkommen herinde også. Jeg håber du finder en rigtig dejlig ilder (eller 2) når du bliver klar til det.

Dark Crystal

Hejsa og velkommen  :)