Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dexter :D

Startet af AnneME, 29. August 2010, kl. 16:44

AnneME

hej alle

til at starte med : Ved godt vi har været lidt hurtigt, men han sagde : tag mig ! :) den er nok den sidste i gruppe, på længere sigt (vis man kan sige det? :) )

men her er han :













han (skulle) være 10 uger, men vejer 270 g :S men her er i hvert fald.

Peewit

Sød basse, med et virkelig flot navn.. ;) Præcis det samme som min nye dreng hedder.. Hehe..
Tillykke med ham.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

AnneME

takker :)

ej, det vidste jeg ikke :D

Vi tog det efter Serien :)

Shamua

Tillykke med ham, han er rigtig sød.! og fedt navn :D

Vh. Marianne

AnneME

Er bare bekymret for han størrelse :)

Shamua

Han skal nok komme efter det. Go kost - så tror jeg på det :)

Vh. Marianne

AnneME

Han fik Royal canin med noget andet (som jeg ik synes var godt) og nu får han Applaws og barf. Så ja, han kommer nok efter det. :) bare sent ude, som mennesker vel?

Synes bare det er forholdsvis sygt, at han vejer som en på 5 uger :S
Men vis feder op, følger hans krop så med? :) der sku nådig bare komme en tyk mave :)

Julie

Han er rigtig sød. Jeg er helt vild med navnet (og da også serien han er opkaldt efter :P) - jeg vil gerne selv have en Dexter engang :)

AnneME

hehe, sku sige båt fra ham :)
udover hans lille størrelse er han faktisk en (måske) kærlig sjæl.
Han har ikk rigtig bidt hårdt eller noget, kun små nap, når han vil ned. Blev lidt overrasket over rar han var og sagde ikke noget til man løfter ham :) og tæer er ikke inttersant for ham :O :)

Eliza

Citat fra: AnneME Dato 29. August 2010, kl. 20:51
Han fik Royal canin med noget andet (som jeg ik synes var godt) og nu får han Applaws og barf. Så ja, han kommer nok efter det. :) bare sent ude, som mennesker vel?

Synes bare det er forholdsvis sygt, at han vejer som en på 5 uger :S
Men vis feder op, følger hans krop så med? :) der sku nådig bare komme en tyk mave :)

Tillykke med ham  :)

Bare rolig han får ikke bare en tyk mave af at spise en masse mad.. Egentlig synes jeg det er svært at gøre den for fed hvis man tænker på at sammensætte det ordentligt efter hvad en ilder spiser i naturen, som man jo skal med barf. Kender ikke applaws men tror ikke der findes tørfodder der kan gøre en hvalp fed.
Det er jo også meget sjældent en ilder bliver fed hvis den får nok motion.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AnneME

okay :) han elsker barf mere end noget andet. :) men vi giver ikke ekstra tørfoder pga af ham, det står en skål og han bestemmer jo selv :) lidt æg er han os vild med men Hannibal når at æde det hehe :)

men håber da han når at vokse bare lidt inden udstillings tiden :)

Eliza

Bare husk at du virkelig skal sætte dig ind i det at barfe, for ellers kan det gøre mere skade end tørfoder. Kalk er også meget vigtigt til hvalpe..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AnneME

ï know :) er inde i det :)

AnneME

men hvilken pakke indeholder mest kalk som du siger? fx oksekød, eller hest  >:|


AlisVolatPropiis

Ingen af dem....du skal jo selv tilsætte det i den rette mængde....-havde du ikke sat dig ind i det???