Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Min lille tot Rami <3

Startet af Agger, 2. September 2010, kl. 21:21

Agger

Fik lige et par billeder af avleren af min lille standard dreng. :)
Har valgt han skal hedde Rami, det betyder "lille tyk gris" på hebraisk "diamant/juvel" på tyrkisk "elskede eller sniper" på arabisk og så er det et navn på en terrorist i istanbul.
Så der er lidt af alt i det navn i hvad der er i en ilder :D Syntes det var det perfekte navn.




Anne

han er bare sød, og super fedt navn!

FerretParadise

Hvor ser han da bare nuttet ud. :)
Hvor gammel er han?
Ann Hillerslev.

Agger


FerretParadise

Han er virkelig kær, og ja, fedt navn. :)
Ann Hillerslev.

Anne

Du har ikke fået ham hjem så, når han er 7 uger?

Agger

Mange tak :) Og så er det jo også specielt. Hvis jeg får en tæve på et tidspunkt skal hun hedde Huda.. Huda var mor til Rami (terroristen i Istanbul). :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato  2. September 2010, kl. 21:51
Du har ikke fået ham hjem så, når han er 7 uger?
det tror jeg heldigvis ikke for hun skriver hun lige har fået bileder fra opdrætter...

Agger

Citat fra: Anne Dato  2. September 2010, kl. 21:51
Du har ikke fået ham hjem så, når han er 7 uger?

Nej ikke endnu :) Henter ham når han er blevet 10 uger.. Måske før hvis moren ikke gider sine hvalpe mere.
Hun er nemlig stresset pga. en flytning og avleren mistede 2 hvalpe dagen efter de 6 hvalpe var født.. Så de sidste 4 betyder det meget for hende at de får gode hjem, og hvis moren ikke gider dem, så er det bare sådan det er - så må de nye ejere komme og hente dem.

Agger

A_M_T hun sender billeder løbene ind til jeg skal hente ham og ringer ca. 1-2 gange om ugen lige og opdatere mig hvordan det går osv :) Og så skal vi ordne kontrakt i næste uge.

Shamua

Tillykke med ham. han er rigtig flot :D... Det bliver da lækkert at få ham hjem :D

Vh. Marianne

KariN

Tillykke med din fine lille dreng :)

Dejligt at hans opdrætter sender billeder, det hjælper lidt på ventetiden :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AnneME

:) Dejlig dreng , tillykke :D

Men har en bekendt som hedder Rami :O hehe og han er ikke dansker hehe. Mod hans forældre ved hvad det betyder :D

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Sølvsten

Han ser godt nok dejlig ud.

Det er da en fantastisk opdrætter du har fundet dig der.