Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

hej alle

Startet af ZyferMarcail, 30. September 2010, kl. 22:16

ZyferMarcail

hej alle vi er nye herinde vi er et ungt par Christian som er 18 og Ditte på 24 vi skal i morgen ned og se på vores første ilder og er meget spændte da vi bare har læst en masse om dem men aldrig mødt en
vi er bosat i Skjern i en 98 kva meter stor lejlighed
Ditte har en søn på 4 fra et tidligere forhold som er vokset op med hund og kat og har respekt for dyrene
vi skal tilbringe hele weekenden sammen med Pierre før vi endeligt beslutter om han skal med hjem :)

Julie


ZyferMarcail


PiaLyng


Malene

Velkommen til Ferretopia :D
Jeg håber I alle tre får en god oplevelse med ham. Og hvis I gør, så får han sikkert en ven på et tidspunkt? :fnis:
Husk endelig billeder, hvis han bliver en del af familien :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Cille


ZyferMarcail

tak skal i have jeg skal nok få taget billeder men har desværre kun et mobil kamara nu og det er svært at vende sig til den dårlige kvalitet når man i flere år har haft et stort dyrt spejlreflexkamara=) men skal nok få taget billeder af den lille=) eller lille er han ikke han er fra marts så lidt stor er han ved at være

AlisVolatPropiis

Hej og Velkommen til :D :D :D

ZyferMarcail


Malene

Citat fra: ZyferMarcail Dato 30. September 2010, kl. 23:46
tak skal i have jeg skal nok få taget billeder men har desværre kun et mobil kamara nu og det er svært at vende sig til den dårlige kvalitet når man i flere år har haft et stort dyrt spejlreflexkamara=)
For mig er det meget ligemeget. Her skal også være plads til folk der bruger lidt mere "low tech"kamerarer :D Jeg elsker at se billeder af ildere uanset hvad :)
Selv bruger jeg mine forældres (som jeg har "stjålet") 5+ år gamle skodklods.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AnneME

velkommen :) og håber han er den bedste for jer. :)

SilverDragon


ZyferMarcail

haha malene super =)

tak for alle velkomsterne =)

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Sølvsten