Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

hej alle

Startet af ZyferMarcail, 30. September 2010, kl. 22:16

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

cibatuchsi

velkommen herind.
håber i bliver glade for at være her.

Eliza

Hej og velkommen til  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ZyferMarcail

tak skal i have jeg er allerede efter to dage herinde rigtig glad for at være her jeg syntes det er en rigtig god tone her bliver holdt så det er bare dejligt =)

Robert

Velkommen til. he he god tone. i har ikke læst alle inlæg endnu  :lol: Men ellers er folk flinke nok :)

AnneME

ja, tonen kan godt blive hård til tider :)

Robert

Citat fra: AnneME Dato  1. Oktober 2010, kl. 13:29
ja, tonen kan godt blive hård til tider :)

Ja specielt når jeg begynder at skrive  :lol: føler mig som en jærv omgivet af vilde ulve nogen gange  :lol:. Og jeg ender ikke altid med at blive en venlig sjæl.  :lol: Men er man en del af ulve flokken her inde så skal det nok gå godt :). når ja. jeg bruger tit dyr som metafor når jeg skriver :D

Malene

Det her er vist OT. Men ja, tonen kan blive hård når folk er uenige. Vi går nemlig ikke ind for overdreven censur. Men her er ret fredeligt normalt :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

ZyferMarcail

haha jeg begynder altid at tude hvis folk bliver hårde overfor mig altid jeg døjer meget med deprationer og har borderline og noget der hedder dependente
men det er ikke sådan jeg ikke kan tåle at blive rette på for det kan jeg, bare folk ikke skælder ud for jeg gør jo alting i bedste mening og så godt som jeg nu formår og det er en dårlig eneskab at have at tude over ingenting men ja det gør jeg jo=)
det skal igen siges min deprationer gør ikke at jeg ikke kan lave noget de gør mig bare noget mere følsomme og så er det bedst med et dyr at snakke med=)

lille_jill


KariN

Hov jeg har slet ikke fået sagt velkommen ;)

Men ja velkommen herind, det er dejligt at du allerede er glad for at være her :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ZyferMarcail


Lena og Peter

Hej og velkommen til.. Vi håber du bliver glad for at være herinde...  :dans: