Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

vokser en ilders tænder ud igen vis den har mistet dem??

Startet af gosia, 7. Oktober 2010, kl. 14:32


KariN

#1
En ilder hvalp skifter tænder, ligesom mange andre dyrebørn (og mennesker for den sags skyld)

Men nej voksne ilderes tænder vokser ikke ud igen, hvis de først har mistet dem eller fået dem fjernet.

Jeg har selv en dreng der mangler to tænder og de kommer aldrig tilbage igen
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

gosia

ok:(. Vores lille ilder pige har mistet et af destore fårtænder:(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: gosia Dato  7. Oktober 2010, kl. 14:42
ok:(. Vores lille ilder pige har mistet et af destore fårtænder:(
Hvis den er Knækket lagt nede.. ville jeg smutte en tur forbi dyrlægen og få kigget på det, da stmupen måske skal fjerenes hvis den er knækket helt ned til nerven...

Eliza

Hvordan kan den bare miste en tand?
Jeg ville helt sikkert også tage til dyrlægen, for det er ikke normalt..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Det lyder virkelig sært...afsted til dyrlægen :S de skal absolut ikk tabe tænder i den alder...og er den knækket skal det også undersøges.....og evt fjernes.

gosia

undskyld alle sammen. Vi har lige tjekket efter:D der er ikke sket noget det var bare mmig der så forkert:D


KariN

Citat fra: gosia Dato  7. Oktober 2010, kl. 14:42
ok:(. Vores lille ilder pige har mistet et af destore fårtænder:(

Det kan hun sagtens leve med, min ene dreng mangler begge hjørnetænder i højre side (både den øverste og nederste) men ja der skal en dyrlæge på hvis den er knækket, for det kan gøre enormt ondt på hende, hun kan miste lysten til at spise fordi det gør ondt og der kan gå en rigtig grim betændelse i.

Undskyld jeg spørger men hvordan kan du se forkert?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3