Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

ny :)

Startet af janALDI, 7. Oktober 2010, kl. 16:17

janALDI

ihj mange tak :D

hvor er jeg glad for der er så mange fra københavns området med ildere :)
i må lige dele jeres hemmeligheder med mig, er der nogle gode parker at gå tur i, eller en skov ?
og hvilken slags mad køber i og hvor henne.
jeg har aldrig haft ildere før og jeg kan simpelthen ikke vente med at få dem :D

KariN

Jeg køber foder fra Tyskland over nettet og blander det op med Hills killingefoder :)

Frederiksberg Have er et godt sted at gå tur, for derinde er hundene i snor. Det negative er så at man ikke får lov til at gå i fred med sin ilder, fordi alle menneskerne er nysgerrige. :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

janALDI

Citat fra: KariN Dato  8. Oktober 2010, kl. 11:08
Jeg køber foder fra Tyskland over nettet og blander det op med Hills killingefoder :)

Frederiksberg Have er et godt sted at gå tur, for derinde er hundene i snor. Det negative er så at man ikke får lov til at gå i fred med sin ilder, fordi alle menneskerne er nysgerrige. :)


har du et link og hvor meget betaler du i porto ? :)

haha det lyder rigtigt hyggeligt,
jeg er også bange for at hunde kunne finde på at angribe ?

KariN

Det koster 50kr i porto (ligemeget hvor meget man bestiller næsten) og de leverer til døren med GLS :)

Hjemmesiden hedder www.zooplus.de
de har også en engelsk hjemmeside: www.zooplus.co.uk

Foderet jeg bruger hedder James Welbeloved - Ferret Complete. Der findes andet foder også, men min piges mave kan ikke klare andet, så derfor bruger jeg det

Jeg har heldigvis aldrig oplevet at en hund ville angribe mine ildere. Men de kan blive ret nærgående og to af mine ildere er bange for hunde og den sidste han vil gerne æde dem, så derfor er det rart at gå et sted hvor hunde ikke løber rundt uden snor.
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

janALDI

ej det er mega billigt :D tusind tak

hahah sej ilder !

Eliza

Hej og velkommen til  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

janALDI


Barky

Jeg går som regel i Vigerslev parken.. Men det er nu bare fordi at den ligger så tæt på. *G*

Ang foder så kan du søge/og læse i det underfora herinde. Der står en masse gode råd.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Katrine

velkommen.

Et godt råd: Besøg nogen før du anskaffer dig ildere, du kan aldrig få det fulde indtryk blot ved at læse om dem :)
Ildere: Loppen & Bamse

janALDI

barky: er det noget du kan anbefale? :)

Katrine: bare rolig, jeg er allerede blevet tilbudt at komme ud og kigge  ;) jeg er simpelhen så glad for jeg fandt den her side :D