Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Endnu en ilder lover ;)

Startet af Selina, 9. Oktober 2010, kl. 19:09

Selina

Hej allesammen, så har jeg endelig fundet frem til ferretopia, har været på Ilderforum noget tid også :)

min kæreste og jeg har 3 skønne ildere, 2 standart hanner på 6 måneder Balder og Wesley. og min lille Pastel pige sica også på 6 måneder, som er hvalpen fra denne tråd, som i har diskuteret en del :) hvalp sælges (ikke alligevel).
Wesley er en super dejlig dreng som der altid er 100% gang i, han er lige gået i teenage mode, så han kan godt være lidt uartig :P samtidig er han "flokkens" alfa. Wesley var min første ilder, så har et helt specielt forhold til ham, selvom han ikke altid lige gider at høre efter :P
Balder er nr 2 ankomne, han er jordens roligste ilder, han har ALDRIg bidt eller napset, han er en rigtig hyggedreng
Sica. (før kaldet Jennie) er en rigtig lille skøn pige. hun mangler en del opdragelse, og napser konstant, dog har hun aldrig bidt. jeg har haft hende i ca 2-3 uger, så er stadig ved at lære hende at kende. jeg ved ikke om hun har været udsat for noget ubehageligt, men hun lader til at være lidt bange for hænder og hurtige bevægelser. er i fuld gang med at bidetræne hende. håber på hun bliver bedre og mere tryk ved sine omgivelser gennem de næste par måneder. da jeg fik hende hjem vejede hun 453g, har fået hende op på 570 nu, så vægten er rigtig god nu, taget i betragtning af at hun kun er 38cm :)

Jeg er selv igang med at uddanne mig til frisør, og er netop blevet ansat hos Dennis Knudsen i Kbh. min Kæreste er i gang med en professions bachelor i webudvikling, også i Kbh. vi bor sammen i en lille lejlighed i Rødovre.

Det var lidt om os glkæder mig meget til at følge med her inde også :D

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Julie

Velkommen til :) Har du ikke nogle billeder af dine fuzzbutts?

Line

Velkommen til.
Hvor morsomt at du lige er blevet ansat hos Dennis Knudsen. Er selv blevet klippet der en del gange :)

janALDI

velkommen :) husk at vi er vilde med billeder ;D

lille_jill

Velkommen :) Rart med nogen fra omegnen.

Selina

hehe vil lige forsøge at ligge nogle billeder op af mine bebser :D
Det er også en super lækker salon at komme i, utrolig god service :)

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten


Eliza

Hej med dig og velkommen til herinde også  ;)
Det er nogle super skønne ildere du har, især Balder kan man jo slet ikke undgå at falde for.. Jeg er sikker på Sica vil falde lidt til ro nu når hun er i et hjem der virkelig vil sørge for hun har det godt, det tager bare lidt tid..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Velkommen til :D håber du bliver glad for at være her :)