Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ny her inde - Med ildere til salg.

Startet af Puttegøj, 10. Oktober 2010, kl. 14:16

Puttegøj

Heej Alle sammen :D
Mit Navn er Charlotte og jeg er 17 år gammel.
- Jeg har haft mine to ildere i godt 2 år efterhånden og holder meget at de kære små  <3 


Grunden til jeg har oprettet denne bruger er faktisk at jeg desværre bliver nød til at sælge mine kære tøser. Efter jeg er begyndt uddannelse har jeg desværre slet ikke tid til dem mere - hvilket jeg synes er syndt og synes virkelig de fortjener bedre, da jeg virkelig ikke vil aflive dem på grund af tidsmangel

De kommer fra Ilderfryd's E kuld. :)

Om mine to dejlige tøser:

Elmira: Dejlig lille pige men med krudt i røven. Kunne Aldrig finde på at gøre en flue fortræd! Er standart farve, men med lidt hvidt i pelsen. Hun elsker at gøre sig til over for folk og være en rigtig lille charmetrold. som reglt lægger hun sig på ryggen foran folk og kigger sødt op på dem :)

Elvira: Også fuld af krudt og en rigtig lille balademager ! hun kan åbne næsten hvad som helst ! Hun elsker opmærksomhed så hvis man ikke ser hende når hun løber rundt på gulvet kan hun godt finde på at bide en lidt i tærene (dog ikke hårdt) Hun er også standart , dog lidt mørkere i pelsen.
__________________________

Desværre er begge ildere ikke altid så gode til at ramme deres kattebakke, da der nogen gange er lidt langt og de ikke kan nå hele vejen der over ;)
Men ellers er de rigtig dejlige og kan godt lide at blive nusset (dog ikke for længe af gangen da de hellere vil lege)
De er omkring 2 år og sælges kun samlet :)
Har ikke nogen pris på dem , da det er vigtigere for mig at de får et godt hjem!

I er velkommen til at skrive til min mail : Charlotte-ak@hotmail.com . hvis i vil vide mere :D
(kan sende billeder over mail)
Hilsen Charlotte :)

Barky

#1
Det kunne være at du skulle smide en salgs annonce i det dertil-indrettede underfora... Der er ikke mange, som søger nye ildere, som vil kigge efter dem i et præsentations forum. ;)


Edit; jeg så din annonce derinde nu. Sorry.. ;)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Puttegøj

Har også lige oprettet en der inde :) Men ellers tak :)