Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nye damer :)

Startet af Julie Stuhr, 10. Januar 2009, kl. 12:51

Julie Stuhr

Hej, jeg er så forholdsvis grøn ilderejer.
Jeg hedder Julie og kommer fra Nykøbing Falster, hvor jeg bor sammen med min kæreste og vores to små damer. Vi fik vores første i september, Sabby, som er standard. Der er fart på hele tiden, hun er en rigtig ballademager.
Vi (læs: jeg) blev enig i, at hun manglede en legekammerat, så vi købte hendes halvsøster Bella. Bella er vist albino, men med grålig hale og lidt grå hår på ryggen. Hendes yndlings beskæftigelse er at sove.

Her sover Bella og Sabby i yndlingskøjen :)

tzari

velkommen til. Bella er silver eller pastel. Hvis hendes hår er grå er hun silver hvis de er beige er hun pastel(lidt svært at se på billedet). En albino er kridhvid uden et eneste farvet hår og har røde øjne:)

Lad os se nogle flere billeder af skønhederne :)

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie Stuhr

Så er hun silver med røde øjne.

Og lige en historie om hvor meget drama Bella kan lave, selvom hun sover 22 timer i døgnet.
Jeg holdt fødselsdag igår hos mine forældre, og da vi kommer hjem skal damerne selvfølgelig ud af buret. Pludselig er Bella væk, og vi leder ALLE steder. Så kan vi høre hende i skabs-sokkelen. Jeg tudede og min FANTASTISKE kæreste rev et skab ud for at redde hende, godt nok mens han bandede og fortalte hvordan han ville slå hende ihjel, når han engang fik fat på hende.
Men Bella havde det fint, hun var bare møgbeskidt :)

PiaLyng

en silver med røde øjne :o
flere billeder snart :D :love:

men velkommen :D

Julie Stuhr

Jeg troede hun var albino, for hun er hvid med røde øjne. Men hun har grå hale, og grå hår på ryggen. Så ved ærlig talt ikke hvad hun er  :)

PiaLyng

ind med flere billeder Julie  8)
Jeg har selv en albino med tisgul hale *-), eller han mangler også det meste af halen, så det en tisgul stump.

Emmadyhr

Hej og velkommen til topia!!!

Håber du får det godt på vires ney dejlige forum..Mit yndlings forum faktisk :ja:

Det er rigtig at albinoer ikke har sorte/grå hår så hun må være pastel eller silver..
Det med øjnene er faktisk rigtig.Jeg har en lille pige selv med ruby øjne(mener det staves sådan) Hun er en Andre farver men har røde øjne..Jeg har hørt at det er der faktisk nogle ilderer der kan havde selvom de ikke er albinoer..Jeg kiggede også lidt de første gange jeg tog billeder af min tøs..Hun har røde øjne faktisk.Fik en kendig ilder kender til at kigge på hende og det har hun faktisk.

Meeen kunne du ikke ligge et billede ud af hende..Ville virkelig gerne se om hun er en silver med røde øjne , det kunne være ret sejt faktisk syndes jeg..

Mange hilsner fra Emmadyhr :)

Peewit

Velkommen til..  :D
Håber i falder til herinde..  :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julie


Winther Ilderen


lille_jill


Julie Stuhr

Jeg prøver lige  uploade nogle billeder af Sabby da vi havde hentet hende :)

Julie Stuhr