Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hallo alle sammen! :))

Startet af Bea, 28. Oktober 2010, kl. 12:19

Bea

Jeg er da ny her inne, og gleder meg stort til å følge med på hva alle skriver om sine småtasser.
Selv har jeg nå 2 ildere, etter at vi dessverre måtte avlive den ene nå på mandag. Savner henne veldig, men de to som er igjen hjelper meg å holde humøret oppe!:)

Mine 2 pelspølser heter Albin Morpheus og Bobby(eller Obo, som vi også kaller ham!)!:) <3
Også hadde vi Tequila Twister, må liksom nevne henne også, selv om hun ikke er her hos oss mer!

Håper jeg blir kjent med mange her, og at jeg lærer meg mer og mer om disse sjarmerende småtrollene!:)

Ha en flott dag alle sammen!




Bawa

Hej, og velkommen hertil :D
Må vi ikke se nogle billeder af dyrene? :D

lille_jill


Rokkie


Anne

Hej velkommen til
trist at høre med tequila. jeg kendte hende ikke, men har mange gange set hendes navn i udstillingskataloger i klasse med min My, så bliver helt trist over at hun ikke er her mere. Så kommer man jo til at indse at de er veteraner og også skal herfra engang :(

Julbert


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Nina_eliz

#7
Velkommen, velkommen! :) Det var trivelig å se deg her! :)


FerretParadise

Ann Hillerslev.

Lena og Peter


Bea

Citat fra: Anne Dato 28. Oktober 2010, kl. 12:27
Hej velkommen til
trist at høre med tequila. jeg kendte hende ikke, men har mange gange set hendes navn i udstillingskataloger i klasse med min My, så bliver helt trist over at hun ikke er her mere. Så kommer man jo til at indse at de er veteraner og også skal herfra engang :(

Ja, det er kjempetrist! Hun var jo så livlig ei jente, og vi fikk spørsmål på Vinterilder'n om hun var en valp! ;) LOL!
Hun ble syk like før Vikingilder'n, og etter en del forsøk på å få henne bedre måtte vi bare innse at vi trengte medisinsk hjelp!
Da vi kom til veterinæren fikk vi beskjed om at hun var for svak til å legges i narkose, og tilstanden hennes var så ille at vi måtte ta et valg der og da!
Siden jeg mener at mine egne ønsker kommer etter ilderens behov, ble valget avlivning. Hun hadde det ikke godt, og da er det ikke greit å skulle pine dyret bare fordi jeg ikke vil skilles fra det!

Vi obduserte henne etterpå, og det viste seg at hun hadde kreft, om hadde spredd seg til omtrent alle organer innvendig! Så vi tok det rette valget, og jeg trøster meg med at hun har det bedre der hun er nå!:) Sammen med alle de andre små som har vandret over regnbuebroen, hvor hun er valp til evig tid! ;)

Bea

Citat fra: Bawa Dato 28. Oktober 2010, kl. 12:21
Hej, og velkommen hertil :D
Må vi ikke se nogle billeder af dyrene? :D

Kommer bilder etterhvert, jeg lover! :) Trenger bare litt opplæring først! ;) Lol


Bea

Aahhh... ;) Da skal jeg legge ut noen bilder så fort jeg kommer hjem! Sitter på jobbpc'n nå, og der har jeg ingen bilder av småtassene! :) Tuuuusen Takk!!!! :D

Eliza

Hej og velkommen til  :)

Kondolere med dit tab, det er altid forfærdeligt at skulle sige farvel..  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.