Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tzari præsentation

Startet af tzari, 7. Oktober 2008, kl. 00:35

tzari

Jeg lægger da bare ud: :intro:

Jeg har haft ilder siden 2001
I 2003 grundlagde jeg info siden www.ildernet.dk som nu om dage hedder www.phoenix-ferret.info.
I 2004 startede jeg mit opdræt Phoenix ilder opdræt et opdræt KUN med standard farvede ildere og max et kuld om året tit kun hvert andet år.
Til hverdag er jeg sygemeldt har jeg været siden september 2007 pga jeg lider af HMS så jeg venter på min arbejds prøvning starter og har derfor en masse tid i overskud.
Af dyr har jeg pt:

Ildere:
Hvalpene fra 2007

Topdollar(fertil), den lyse tøs er myca(skal have kuld 2009) og den sidste tøs er birdie(steriliseret)

Yoda(steril)

Sago fra 2004 og v-hob med en rigtig fin demonstrativ attitude  :dans:


4 katte:  :ot:

fra venstre : fjummer min vildkat på 4 år, Valkyrie min eneste fertile tøs på 2 år, Artemis på 4 år og hans bror Filur ligeledes på 4 år.

katte og ilder tvet: :ot:
rotterne Kali og Husky fra ca marts 2008
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

Velkommen! Godt du kom her ind også :dans: :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Majbritt

Det er vel ikke foderrotter du har der?

HMS?

tzari

Nej de er katte/ilder tv og omvendt derfor de er i volliere net så der ikke sker dem noget. Giver ikke mad navne  :P

Hypermobilitets syndromet. Dvs mine led er overbøjelige og jeg derfor render rundt med konstante smerter i dem pga skævbelastning og overbelastning.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Majbritt

Nååå så det er det forkortelsen står får, men jeg ved godt hvad hypermobilitet er - men så må da bestemt have det i ganske svær grad, siden du er sygemeldt.

Jeg har en vendinde som har det i en eller anden grad, så hun blev omskolet fra sygeplejerske til socialrådgiver. Kan du ikke klare et kontorjob?

tzari

hypermobil betyder man har nogle overbøjelige led(har 10% af befolkningen). HMS(altså med syndromet efter) betyder man har problemer med det og smerter. Man er har også et stort søvn behov osv.Dette er kun et småtal af dem der er hybermobile der har disse problemer. Mit ligger i anklen,albue,håndled og fingre. Hvis du set offtopic kan du se jeg ENDELIG efter jeg over et år har været sygemeldt til skal til realistisk samtale om arbejds prøvning så vi kan bedømme hvormget min arbejds evne er nedsat for at se hvad jeg skal herefter.  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Majbritt

Man må da håbe, at du kan finde et eller andet at "rive i". Det ville være en skam, at et så ungt menneske som dig skulle parkeres på en førtidspension.