Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

ldt om cosmo og mig

Startet af tc_cosmo, 11. Januar 2011, kl. 21:28

tc_cosmo

jeg hedder Marie tc, en blir bare kaldt tc. jeg bor ude på landet lidt uden for koldng. Jeg er 19 år gammel. Jeg arbejder på mc.d i kolding. Min fritid bruger jeg sammen med mine 2 heste, 4 katte og cosmo self. Jeg har haft haft cosmo i 1 år.
Jeg kender Katrine sm hedder lille_thor her inde, som også har hjulpet mig med at oprette min profil.
Jeg ved ikke lige hva jeg mere skal skrive om mig selv.
men se meget frem til atmøde jer til eventuel træf og udstillinger.

Om cosmo:  8)
Cosmo er en mørk standart farvet lille ilder dreng. Han er 2 år gammel.
Han er meget legesyg, mekan også blive kørt hurtig træt,når han legered sine venner thor og sif.
Han er kerstereret.
Købt ham i Ribe for 1 år siden, men ved ikke hvem der har avlet ham.

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Bawa

Velkommen til dig og Cosmo :D
Må vi ikke se nogle billeder af herligheden?

Line


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

cmkh


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

FerretParadise

Ann Hillerslev.

lille_jill


AlisVolatPropiis

Velkommen til :D jeg håber din Cosmo er ligeså skøn som min :D

Julie


PiaLyng


Minority ferrets

Velkommen :) så kommer vi jo nok til at rende ind i hinanden før eller sidden :P Kender nemlig også Katrine og ser da lidt til hende :P hehe...
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Rokkie