Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej

Startet af Blueshift, 17. Januar 2011, kl. 14:33

Blueshift

Här är en liten kort introduktion  :) Jag heter Marie, bor i Sverige och har haft och fött upp illrar sedan 1988. Min "specialitet" sedan starten har varit "vilttypade" viltfärgade illrar. Jag har också sedan starten utfodrat med BARF.

Är numera sällan aktiv på forum men deltar en del ibland när andan faller på  ;) Hoppas inte svenskan är alltför svår att förstå  ;)

Lite mer, mest foton, av mina illrar kan man se på min hemsida: http://trickytrixie.tripod.com/

FerretParadise

Hej Marie.

Hvor er det dejligt at se dig herinde.  :)
Jeg tror at folk er ved at være vant til Sara's svenske, så mon ikke det går okay med at forstå hvad du skriver.  ;)
Jeg håber at du får tid og lyst til, at dele ud af din store viden, jeg ved ihvertfald, at jeg vil kunne lære virkelig meget af dig.
Og så håber jeg også, at du vil smide lidt billeder ind af dine dyr, de er så super smukke, og måske af dit volier.  8)
Jeg ved godt, at vi bare kan gå ind på din hjemmeside og se, men jeg ville gerne kommenterer billederne, og det er jo lettest herinde.  ;)
Håber du bliver glad for at være her, jeg er ihvertfald glad for at du er her.
Ann Hillerslev.

Eliza

Hej og velkommen til herinde

Jeg har været hemmelig fan af din løbegård rigtig længe efterhånden  :lol:  Tror alle ilderejere er en smule missundelig..

Håber virkelig også du vil dele ud af din viden herinde, har allerede været rigtig glad for den information der står på din hp og har hørt du ved meget meget mere  ;)

Hvis ikke vi lige forstår dit svenske så er google translate vores ven som Sara har stående i sit banner  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Hej Marie

Velkommen til!!

Anne

Velkommen til :D Ja vi er jo vant til sara + sara og jeg snakker selv også med Ammi, så mon ikke det går med det svenske.

Hyggeligt at du er herinde, du er en af dem jeg har hørt en masse om igennem tiden, men aldrig nogensinde mødt på nogen måde, så jeg vil næsten gå så langt som til at sige det er en ære at have dig herinde.

Hilsen Anne.

ildmar

Velkommen til  :)

Charlotte

Velkommen hertil.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Malene

Hej Marie og velkommen til :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

Velkommen til! :D
Jeg tror, som Ann også skriver, at de fleste herinde er ved at være vandt til at læse svensk :D

Louise V

Hei og velkommen  :)

Julie


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Lena og Peter

Hej og velkommen til..
Altid dejligt med flere Svensker jeg ikke kan forstå... :P

Det er godt at Sara har lært mig at bruge Google oversæt...  :dans:

Blueshift

Tackar så mycket för det varma välkomnandet  :D Vilket trevligt forum  :) Säger jag något alltför underligt på svenska så får ni väl fråga vad jag menar. Google ja... det blir nog rätt *intressanta* översättningar  :lol:

Shamua


Vh. Marianne