Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Om Elisabeth og Milli :)

Startet af Milli, 28. Januar 2011, kl. 20:14

Milli

Her er lige lidt om mig og min dejlige lille ilder, Milli:
Jeg er 18 år og bor i en lille ungdomsbolig i Kolding centrum. Jeg er i gang med sidste år på gymnasiet og arbejder ved siden af som telefoninterviewer. Milli er 8 måneder og jeg overtog hende for 3 måneder siden. Siden da har hun været rundt omkring og har næsten lært at gå pænt i snor!  :D Det er min første ilder og jeg er så glad for hende og ser frem til en masse hyggelige stunder med hende og forhåbentlig også nogle andre ilderlegekammerater. Hun har allerede fået nogle ;)
Jeg synes, Ferretopia er et godt forum til at lære fra andres erfaringer og skrive om hjælp, hvis man er i tvivl. Det er nemlig ikke så ligetil at finde lige den information om ildere på nettet, som man har brug for.

Milli og jeg ser frem til at deltage i nogle events/træf med jer fra Ferretopia  :dans:

Minority ferrets

Jamen jer har jeg jo mødt i Kolding så :D velkommen
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

AlisVolatPropiis

Velkommen til :) sikke en sød lille tøs Milli er :) håber i bliver glade for at være her

Line

Hej med dig og velkommen til :) Håber du bliver glad for at være her...

FerretParadise

Ann Hillerslev.

cibatuchsi


Kristine

Velkommen til!
Sikke en pæn tøs du har der, pas på jeg ikke kommer og hapser hende!  :fnis:

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Julie


lille_thor

hey med jer :) og velkommen her til. Glæder os til at passe den lille hissig prop i uge 7  ;)
knus kar thor, sif og katrine
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_jill


Charlotte

Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

SilverDragon


Eliza

Hej hej og velkommen til herinde  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Velkommen ind hos alle os ilder-tosser :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Bawa

Velkommen til! :D Og sikke dog et herligt billede du har sat på din profil! ..