Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Halløj halløj

Startet af Sheila-Maria, 31. Januar 2011, kl. 13:38

Sheila-Maria

Hej alle ilder mennesker  :dans:

Mange af jer kender mig nok fra før i tiden (ilderkliken og ilderforum), og kan huske både Snehvide, Shiska og Tempo (som jo desværre alle er afdøde nu  :( ) .. Det var slet ikke meningen at jeg skulle have ilder igen, men nu har jeg lille Nala - en ildertæve indfanget og reddet fra den danske vinterkulde .. Hun er en super smuk lille (eller.. Hun er jo egentlig ret stor) standard tøs som jeg vil skyde på er imellem 6-12 mdr gammel ..

Jeg hedder Sheila-Maria og jeg er 25 år gammel og fik min første ilder (Spike) i 1999. Derefter har jeg altid elsket de kære små terrorister. Jeg har deltaget i den del af de danske udstillinger - og også vundet en del med Shiska, min smukke albino pige, men også de andre.

Jeg er bosat i Bjæverskov på en gård hvor jeg har heste og driver www.team-schade.dk. Og ellers studere jeg HGV, som jeg er færdig med til sommer.

Jeg har på et tidspunkt leget med tanken om et ilderopdræt (Absalon ildere), men efter at have prøvet lidt, løb det lidt ud i sandet, og nu er der hverken kapital eller tid til sådan et projekt.

Udover ilderne og heste, har jeg 2 dejlige chihuahua drenge (Luca og Gremlin), en løvehoved/angora kanin (Graffiti) og en Papegøje, som dog er tilsalg (Aura).

Det var lidt om mig - selvom jeg har været bruger her siden Ferretopia startede op - men da jeg ikke har været aktiv i laaaaang tid, tænkte jeg at jeg lige måtte starte forfra  ;)

Hav det dejligt !
Lyon Ferretry - opdræt af sunde, smukke hybrid ildere, alm. ildere og kælemink. Kig på www.lyon.minisite.dk.

SaraJ

Hej og velkommen igen så. :) Vis os gerne din lille pige. :D

ninaliv


Eliza

Hej og velkommen tilbage  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Malene

Velkommen tilbage :D Ja, husk billeder af den nye tøs :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret

Hej Sheila og velkommen til  :)

Sølvsten


KariN

#8
Hej Sheila :) Velkommen tilbage til ilder-miljøet :)

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

Hej med dig, og velkommen tilbage :)

cibatuchsi

velkommen til.
glæder mig til at se billeder af nala

Stephanie

Hej Sheila og velkommen tilbage  :D

Sjovt som flere gamle nu vender tilbage igen  :D

FerretParadise

Hejsa Sheila og velkommen tilbage.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Hej og velkommen til... :)

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse