Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Halløj halløj

Startet af Sheila-Maria, 31. Januar 2011, kl. 13:38

Sheila-Maria

Ihh, mange tak for alle jeres søde hilsner  :dans:

Lige et par billeder af smukke Nala :









Lyon Ferretry - opdræt af sunde, smukke hybrid ildere, alm. ildere og kælemink. Kig på www.lyon.minisite.dk.

Dark Crystal Ferret

Velkommen til
Og sikke en smuk lille pige du har fået :love:

FerretParadise

Nåår hvor ser hun sød ud.  :love:
Ann Hillerslev.

lille_jill


Shamua

Jamen velkommen til, sikke da en smuk pige  :love:

Vh. Marianne

Lenac

xoxo Malene <3

PiaLyng

Velkommen :D
Og hvor er din pige bare smuk <3!

Jenny

Hej Sheila :)

Tillykke med din dejlige pige, hun er godt nok fin, og mange gange velkommen til! :fnis:

Og så vil jeg lige sige at jeg synes det er meget underholdende at du er herinde, måske er det bare mig der har en usædvanlig god hukommelse, men vi har engang gået på Skovbo Ungdomsskole sammen, til noget heste noget ude på Jonstrupgård, og vi var til Hingste show i herning det år, jeg var en lille pige dengang (Så for alle andres skyld, haha, så var Sheila dengang mit helt store idol :fnis: ) Jeg mener du havde en hest der hed Cirkeline, er det rigtigt? :) - og vildt du har dit eget sted, tillykke! :D
Hilsen Jenina.

Rokkie


A_M_T >Team Unique Ferrets<


Sheila-Maria

Jenny - hvor sjovt, ja det er da en vild hukommelse du har !! Min hoppe hed Sikaline, så det var næsten rigtigt :P
Lyon Ferretry - opdræt af sunde, smukke hybrid ildere, alm. ildere og kælemink. Kig på www.lyon.minisite.dk.

Bawa

Velkommen tilbage Sheila :D
Og hvor ser Nala bare dejlig ud!

KittAnderson

hej og velkommen til. gllæder mig til p... p... p.. p... paradise :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Peewit

Velkommen.
Hun ser godt nok rigtig dejlig ud, den fine Nala. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

SilverDragon

Velkommen tilbage til ilderverdenen.. Godt at se dig igen