Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Halløj halløj

Startet af Sheila-Maria, 31. Januar 2011, kl. 13:38

AlisVolatPropiis

Hej Sheila -længe siden. Velkommen tilbage og dejligt du har ilder igen :) Håber du har det godt

Julie

Velkommen tilbage.. Sjovt, jeg kom faktisk til at tænke på dig så sent som igår da jeg så et spot for Paradise.. :)

Sheila-Maria

#32
Mange tak for jeres søde kommentare - jeg er også glad for at være ilder ejer igen - har savnet det, men det tog hårdt på mig da de sidste to røg (Shiska og Snehvide) .. Men nu har jeg Nala og hun er fantastiski  <3

Paradise Hotel ...... Hvad er det for noget ??? ??  :-$
Lyon Ferretry - opdræt af sunde, smukke hybrid ildere, alm. ildere og kælemink. Kig på www.lyon.minisite.dk.

KittAnderson

Jeg kan sagtens huske dig :) havde du ikke godnok lagt en klip ind på ilderkliken hvor du styrtede med din hest ?

Det er noget der kommer i fjerneren på maaaandaaag :D og jeg skal HELT sikkert følge med :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

ildmar


lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Sheila-Maria

Citat fra: KittAnderson Dato  1. Februar 2011, kl. 22:29
Jeg kan sagtens huske dig :) havde du ikke godnok lagt en klip ind på ilderkliken hvor du styrtede med din hest ?

Det er noget der kommer i fjerneren på maaaandaaag :D og jeg skal HELT sikkert følge med :)

Jo det var mig :) Avs, der gør stadig ondt når jeg tænker tilbage :/
Nårh okay .. Det kender jeg ikke lige noget til :P
Lyon Ferretry - opdræt af sunde, smukke hybrid ildere, alm. ildere og kælemink. Kig på www.lyon.minisite.dk.

Barky

Hejsa Sheila..! Velkommen tilbage.
Nala ser godt nok fin ud. :D  Hun mindede mig om Sirius rigtig meget på det første billede. <3

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sheila-Maria

Citat fra: Barky Dato  4. Februar 2011, kl. 17:09
Hejsa Sheila..! Velkommen tilbage.
Nala ser godt nok fin ud. :D  Hun mindede mig om Sirius rigtig meget på det første billede. <3



Hun er også bare så smuk og virkelig dejlig <3
Lyon Ferretry - opdræt af sunde, smukke hybrid ildere, alm. ildere og kælemink. Kig på www.lyon.minisite.dk.