Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej alle sammen :D

Startet af Miliern, 3. Februar 2011, kl. 20:39

Miliern

Hej, jeg hedder Emilie, og er bosat på lolland... 
Jeg har altid haft en svaghed for dyr, store som små pelsede som skællede, men ildere, har været noget jeg i meget lang tid har følt mig utrolig tiltrukket af - de små finurlige plysdyr, med et sind man vel egentlig godt kan kalde en blanding af en kat og en hund - af hvad jeg har forstået...

Jeg har aldrig haft en ilder, men jeg er begyndt at overveje kræftigt om det ikke kunne være noget for mig - derfor har jeg tilmeldt mig denne side, så jeg kan få et større indtryk af de fine små væsner, så jeg kan finde ud af om de er noget for mig .

Glæder mig til at få en masse ilder viden herinde :) MKH Emilie

Line

Velkommen til :) Håber du får glæde af siden her  ;)

Lea

Velkommen herind :)

Ang anskaffelse af ilder inden er du mere end velkommen til at komme og besøge ildere hos mig (bor i Søllested)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

SaraJ

Hej Emilie. Håber du får glæde af forummet. :)

Miliern

Citat fra: Lea Dato  3. Februar 2011, kl. 20:44
Velkommen herind :)

Ang anskaffelse af ilder inden er du mere end velkommen til at komme og besøge ildere hos mig (bor i Søllested)

neeeeej, :D det kunne da være vildt skønt! - hvornår må jeg komme ^^

Lea

Citat fra: Miliern Dato  3. Februar 2011, kl. 20:47
Citat fra: Lea Dato  3. Februar 2011, kl. 20:44
Velkommen herind :)

Ang anskaffelse af ilder inden er du mere end velkommen til at komme og besøge ildere hos mig (bor i Søllested)



neeeeej, :D det kunne da være vildt skønt! - hvornår må jeg komme ^^

Jeg går hjemme så det hvornår du kan da :) du kan bare skrive pb så kan vi altid aftale nærmere.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Miliern


lille_thor

hey og velkommen til, hvis du beslutter dig for at vi ha ilder inden længe, så er der den mest nuttede ildertil salg i maribo lige nu, har jeg set på gul og gratis (barelige en lille oplysning hihi )
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Julie


Lena og Peter

Hej og velkommen til..

Du er også mere en velkommen til at besøge os.. Vi har p.t. 4 dejlige totter gående, og de er altid glade for at få besøg...  :dans:

Julie

#10
Citat fra: lille_thor Dato  3. Februar 2011, kl. 21:01
hey og velkommen til, hvis du beslutter dig for at vi ha ilder inden længe, så er der den mest nuttede ildertil salg i maribo lige nu, har jeg set på gul og gratis (barelige en lille oplysning hihi )

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at en ilder aldrig bør være et impulskøb (!!), så du skynder dig at hente den i annoncen. Det er fristende - specielt når nu der er en i nærheden, men det er en god idé lige at sætte sig ind i hvad en ilder er noget, så den ikke ender med at skulle flytte igen fordi man var lidt for hurtigt ude. Men jeg håber da du gør som du skriver, og undersøger disse fantastiske pelsbolde inden du anskaffer dig en :)

Eliza

Hej og velkommen til  :) synes det er rigtig fornuftigt at undersøge hvad det er for nogle skønne og til tider møgbelastende pelsdyr, inden du anskaffer dig en eller to..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lea

Citat fra: lille_thor Dato  3. Februar 2011, kl. 21:01
hey og velkommen til, hvis du beslutter dig for at vi ha ilder inden længe, så er der den mest nuttede ildertil salg i maribo lige nu, har jeg set på gul og gratis (barelige en lille oplysning hihi )

Kender ham som har Hugo og Zacoroth (zacoroth er solgt og Hugo så vidt de siger skulle de beholde selv) hvis du mener dem :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Miliern

Citat fra: Julie Dato  3. Februar 2011, kl. 21:14
Citat fra: lille_thor Dato  3. Februar 2011, kl. 21:01
hey og velkommen til, hvis du beslutter dig for at vi ha ilder inden længe, så er der den mest nuttede ildertil salg i maribo lige nu, har jeg set på gul og gratis (barelige en lille oplysning hihi )

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at en ilder aldrig bør være et impulskøb (!!), så du skynder dig at hente den i annoncen. Det er fristende - specielt når nu der er en i nærheden, men det er en god idé lige at sætte sig ind i hvad en ilder er noget, så den ikke ender med at skulle flytte igen fordi man var lidt for hurtigt ude. Men jeg håber da du gør som du skriver, og undersøger disse fantastiske pelsbolde inden du anskaffer dig en :)

jeg ville have mine tvivl om at købe et dyr, der kræver så meget som en ilder, over gul og gratis - desuden er det ikke sikkert jeg skal have en ilder, og hvis det endelig er jeg beslutter mig for at jeg skal, så bliver det først om et godt stykke tid... det er fristende ja - men jeg har lært mit ,fra andre dyr,  at man bare ikke køber dem, før man ved præcis hvordan de dyr er og skal håndteres...

men tak for alle de søde beskeder :)

Julie

Citat fra: Miliern Dato  3. Februar 2011, kl. 21:39
Citat fra: Julie Dato  3. Februar 2011, kl. 21:14
Citat fra: lille_thor Dato  3. Februar 2011, kl. 21:01
hey og velkommen til, hvis du beslutter dig for at vi ha ilder inden længe, så er der den mest nuttede ildertil salg i maribo lige nu, har jeg set på gul og gratis (barelige en lille oplysning hihi )

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at en ilder aldrig bør være et impulskøb (!!), så du skynder dig at hente den i annoncen. Det er fristende - specielt når nu der er en i nærheden, men det er en god idé lige at sætte sig ind i hvad en ilder er noget, så den ikke ender med at skulle flytte igen fordi man var lidt for hurtigt ude. Men jeg håber da du gør som du skriver, og undersøger disse fantastiske pelsbolde inden du anskaffer dig en :)

jeg ville have mine tvivl om at købe et dyr, der kræver så meget som en ilder, over gul og gratis - desuden er det ikke sikkert jeg skal have en ilder, og hvis det endelig er jeg beslutter mig for at jeg skal, så bliver det først om et godt stykke tid... det er fristende ja - men jeg har lært mit ,fra andre dyr,  at man bare ikke køber dem, før man ved præcis hvordan de dyr er og skal håndteres...

men tak for alle de søde beskeder :)

God indstilling.. Der burde være flere kommende ilderejere som dig.. ;)