Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej

Startet af Dyr94, 5. Februar 2011, kl. 20:03

Dyr94

Hej allesammen
Jeg er helt ny herinde, og ville lige give en præsentation af mig.
Jeg er en pige på 16 år, som elsker dyr og bor i Rødovre.
Jeg har en sød dejlig ilder tæve på ca. 8 måneder. Hun hedder Milla og jeg fik hende fra en dyrehandler, da hun var 8 uger.
Jeg har også 2 søde jordegern begge standard farvet, og 2 dværghamstere.
Jeg håber at få noget mere viden om min lille Milla, og afhjælpe nogen af hendes problemer.

SaraJ

Hej.  :D Velkommen hertil.
Hvilke problemer har hun da?

Lenac

velkommen herinde.
det er et godt forum at få hjælp til sine spørgsmål på, så jeg håber du bliver glad for at være herinde og får den hjælp du har brug for.
xoxo Malene <3

Dyr94

Altså hun er meget nysgerrig over for fremmede, men hun napper. Hun napper specielt når fremmede holder hende ud fra sin krop, eller hvis de tager hånden bag hendes ansigt. Jeg har 2 teorier.
1: At hun bare vil lege med folk og derfor napper lidt for at starte legen. Hun elsker nemlig at lege med fremmede!
2: At hun faktisk er lidt bange for fremmedes hænder.
Hvad kan jeg gøre for at stoppe det?

Hun bider aldrig mig mere med mindre vi leger vildt, som hun ikke gider særligt meget mere. Det er som om hun her over vinteren kun gider sove. Hun bor udenfor og når jeg så tager hende ind sover hun bare hele dagen. Er det normalt at de sover meget om vinteren?

ninaliv

velkommen til :-)

ja ilder sover mere om vinteren..

Line

Hej med dig og velkommen til :)

cibatuchsi


lille_jill


Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Malene

Velkommen :D

Det lyder ikke som om hun er bange. Hun er nok bare en fræk lille tøs :P Bed dem om at ignorere hende når hun er strid og tale sødt til hende, når hun er sød. Så lærer hun nok at hun ikke får opmærksomhed ved at være en bølle :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie


lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Bawa


Lena og Peter

Hej og velkommen til... Vi håber du bliver glad for at bruge dette forum...  :)

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3