Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hej

Startet af AnneME, 16. Februar 2011, kl. 10:19

AnneME

Så er jeg tilbage og har selv betalt alt, så kommunen ik kan gøre noget.


AnneME

Prøvede at lægge billed ind

mette11

Undskyld men de to ovennævnte indlæg giver for mig ingen mening!!! Du må hellere skrive hvad i alverden det med kommunen drejer sig om, for jeg er lost her... :S

FerretParadise

Jeg forstår heller ikke så meget.
Det er gratis at være herinde, og jeg tror på, at kommunen er ret ligeglad med om du er på et forum.
Ann Hillerslev.

KittAnderson

tror hun har fået ilder igen, og kommunen ikke kan sige hun skal komme af med totten, fordi hun selv har betalt ? :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

lille_jill

jeg er også stået af. Vidste ikke at en kommune kunne kræve en ilder tilbagebetalt.

Men velkommen igen :)

cibatuchsi



rettede lige i linket.

billedet er desværre ikke så stort. men den ser da sød ud.

Anne

Hehe jeg forstår heller ingenting, men velkommen tilbage.

Eliza

Jamen velkommen tilbage, men forklaring ønskes  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Velkommen tilbage :) Og dejligt du har ilderdyr igen :) -men så vidt jeg kan huske, så tvang kommunen dig da ikke af med dyrene, men din kærestes og din økonomiske situation ændrede sig og ejendomsselskabet truede med udsmidning.
Men jeg er glad for at det lader til at gå bedre og i fik flyttet så i kunne få ilder igen :) under de rette forhold :)

AnneME

Det er en lang historie,ja. Jo man kan godt sige det var kommunen sammen med den økonomiske situationen. Prøver at lægge billed ind når jeg kommer hjem. Takker til jer, det er jeg glad for. Han er en lille dreng. Men super dejlig. Der er ingenting der. :-)

Kan godt forstå i intet forstår. Men det hele er ok nu og er klar til playdates og traf.

Sølvsten

Velkommen tilbage!!!

AnneME


Charlotte

Velkommen tilbage.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!