Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

wolter på FERRETOPIA

Startet af Wolter, 17. Februar 2011, kl. 21:03

Wolter

Godaften alle sammen!  :dans:

Mit navn er Wolter, og jeg vil rigtig gerne være Ilderejer!  <3
OH MY! JEG ER HELT VILD MED JERES SMILEYS! *fan girl*

Jeg er en lille hyperaktiv møg unge, fuld af charme!  :D

Mine hobbyere er ABJD, Fisk, Hunde, Cosplay, Tegne, Billeder, Grafisk, og nu ilder! :D 

Jeg kommer fra Lunderskov, tæt på Kolding! òwo

Jeg vil rigtig gerne møde en masse der har ilder! Så hvis jeg må komme hjem til jer og hilse, siger jeg ikke nej tak! òwo


ps. Jeg bruger en masse ANIME smileys, som jeg håber I forstår, eller så spørg.. xD
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Julbert


PiaLyng

Hej og Velkommen :).
Du da velkommen herhjemme - vi bor mellem vejle og juelsminde og har 6 stks ilder drenge

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

lille_jill


Barky

Relaaaax - tag en chillpill og velkommen til... ;)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Jamen velkommen til :) Sikke meget energi der er i det indlæg, bliver blæst helt om kuld her på den anden side af skærmen  :fnis:

Vh. Marianne

Wolter

Sorry.. ^^
Jeg har lige drukket en cult og er i et godt humør.. Jeg kan godt være nede på jorden.. ;)
Jeg håber lidt på at møde nogen som har pastel farvet hunner, fordi det er den ilder jeg ønsker mig mest, men jeg vil også gerne møde andre ilder, helst så mange som muligt, fordi de alle hver især har hver deres personlighed.. ^^

Jeg håber også at møde nogen herinde som snart får hvalpe, hvor jeg kan købe en, og følge med i opvækset osv.

Tusind tak til dem som allerede har budt mig velkommen.. ^^
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

#9
Citat fra: Wolter Dato 17. Februar 2011, kl. 21:15
Sorry.. ^^
Jeg har lige drukket en cult og er i et godt humør.. Jeg kan godt være nede på jorden.. ;)
Jeg håber lidt på at møde nogen som har pastel farvet hunner, fordi det er den ilder jeg ønsker mig mest, men jeg vil også gerne møde andre ilder, helst så mange som muligt, fordi de alle hver især har hver deres personlighed.. ^^

Jeg håber også at møde nogen herinde som snart får hvalpe, hvor jeg kan købe en, og følge med i opvækset osv.

Tusind tak til dem som allerede har budt mig velkommen.. ^^

Haha! Du må da godt ha masser af energi, jeg sidder her og smiler af dit/dine indlæg..  :D Det kan jo være alt det energi smitter af :P

Vh. Marianne

Julbert

Citat fra: Wolter Dato 17. Februar 2011, kl. 21:15
Sorry.. ^^
Jeg har lige drukket en cult og er i et godt humør.. Jeg kan godt være nede på jorden.. ;)
Jeg håber lidt på at møde nogen som har pastel farvet hunner, fordi det er den ilder jeg ønsker mig mest, men jeg vil også gerne møde andre ilder, helst så mange som muligt, fordi de alle hver især har hver deres personlighed.. ^^

Jeg håber også at møde nogen herinde som snart får hvalpe, hvor jeg kan købe en, og følge med i opvækset osv.

Tusind tak til dem som allerede har budt mig velkommen.. ^^

Vi har en pastel hun, du kan se hende på billedet, som du da gerne må besøge, men aner ikke lige hvor i landet du bor, så om det er muligt for dig ved jeg jo ikke helt.. Men er der langt, så er jeg da sikker på du kan finde nogen i nærheden af dig med en pastel hun, der også gerne vil ha' besøg :)

Wolter

Shamua - høhøhø!! xDD Det skal du nok regne med at det gør!! òwo Der findes ikke det menneske, der ikke får energi af at have mig i nærheden!! xDD (wtf!)

Julbert - awesome!! OwO Jeg bor tæt på kolding.. Der er dog langt til Alborg.. :C æv æv æv æv
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Anne

Jeg har også en pasteltæve, men hendes har du jo set (Meep)

AlisVolatPropiis

Hehe jeg sidder og føler mig helt gammel ligenu *G* flabede lille møgunge ;) :P :lol:

Velkommen til.....du er mere end velkommen i KBH...jeg har en ide om at du er i stand til at køre mine dyr trætte..... :P :lol:

Julbert

Åhh for pokker.. ja, der er jo godt nok et stykke fra Kolding til Aalborg, men mon ikke der findes en sød pastel pige i nærheden af dig du lige kan få hilst på :)